sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Keltainen toukokuu

Hyvästit huhtikuulle

Hahaa, kun lukee päiväkirjaa, huomaa miten paljon on unohtanut kuluneesta kuukaudesta. Tein ainakin seuraavat jutut:

  • Olin monta tuntia puhumatta. En uskonut pystyväni siihen.
  • Söin tortellineja. Ensimmäistä kertaa elämässäni!
  • Opin rock n' rollin perusaskeleet liikkatunnilla
  • Katsoin Red Riding Hoodin ja Maija Poppasen
  • Innostuin Suomen poliittiseesta tilanteesta  vaalien innoittamana ja ryhdyin sivistämään itseäni Hesarilla.
  • Tapasin Jani Toivolan ja kysyin mikä on hänen mielestään elämän tarkoitus.
  • Ärsyynnyin toimimattomaan nettiin.
Goodbye huhtikuu, it's time for something new! (Toihan rimmas : ) )




Toukokuu on hyvä kuukausi. Viimeinen kuukausi koulua. Valoisaa. Ihanaa. Lintunen liverrystä ja runollinen olo. Ajattelin suunnitella jo vähän valmiiksi Miten toukokuu tulee menemään, mitä odotan ja mitä lupaan.

Lupaan:
  • Panostaa kouluun kunnolla. Mulla on mennyt esim. äikässä ja mantsassa nyt vähän heikommin, niin yritän parantaa todella viimeisen kuukauden aikana. Teen loistavan mantsantyön. Kirjoitan iskeviä mielipidetekstejä. Saan matikankokeesta ainakin 9½.
  • Tehdä loistavan roolisuorituksen. Meillä pitäis olla esitykset kahen viikon kuluttua ja käsikirjoituskin on vähän hakusessa. Tästä tullaan kyllä selviämään ihan varmasti! Kirjoitan huomiseksi päheän loppukohtauksen ja näyttelen paremmin kuin koskaan olen näytellyt.
  • Löytää kesätöitä. Mulla tulee todellinen, hirveä ja pahimmanlaatuinen rahapula, jos joudun elämään koko eksän näillä rahoilla mitkä mulla nyt on. Etsin töitä. Voi olla myöhäistä, mutta Iskälle pääsee aina : )
  • Ilmottautua protulle. Se on jäänyt. Sen mä todellakin HALUAN tehdä. Apua. Mä haluan. Toivottavasti en ole myöhässä. Miksi mä jä'tän kaiken aina viime tippaan?
  • Käydä hammaslääkärissä. Ei mulla mitään ongelmia ole hampaiden kanssa, mutta en oo käyny tarkastuksessa pitkään aikaan. Nyt menen. Ihan varmasti.
  • Avata tramppakauden mahdollisimman nopeasti. Viime vuonna se jäi jotenkin tosi myöhäiseksi.
  • Laihtua 2 kiloa. Ton määrän voi ihan hyvin laihtua kuukaudessa. Aloitetaan pienestä. Enää en ehdi kesäkuntoon, mutta kesäksi 2012 sitten : )
  • Tehdä jotain suurta ja ihmeellistä. Siitä, mitä se on, en ole varma, mutta olen varma, että tulen tekemään sen mitä hyvänsä se sitten onkin.

Odotan
  • Huumaa. Se on jo ensi viikolla! JEE! Mä en tiedä mikä huumasta tekee niin spessun, mutta se vaan on ihan ilmiömäisen ihana.
  • Esityksiä. Jänskättää ja sillai, mutta lavalla on aina mahtavaa!
  • Viimeisiä kouluviikkoja. Se tunne kun kaikki kokeet on ohi, tunneilla vaan chillataan ja kaikki ovat yhtä hymyä. Ja kesäloma on edessä! Ah, se fiilis.
  • Lämpimiä ilmoja. Muistan kuinka mielettömän kuuma viime toukokuu oli. Tästä tulee vielä hitusen verran kuumempi.


Maj ska bli jättekul!

Ei kommentteja: