perjantai 13. toukokuuta 2011

That's the way I like it, aha aha!

Kun ihminen on u know, vähän sekaisin hyvällä tavalla niin sanotaan, että se on syönyt jotakin sopimatonta. Mä ainakin olen syönyt jotakin erittäin sopivaa. Ei sillä, että olisin sekaisin, vaan sillä että sisälläni vallitsee outo ilo. Se voisi olla kesäfiilis, mutta tää on tosi voimakas. Aah, happinessfiilis on erittäin tervetullut. Edes koivun aiheuttama tukkoisuus ei enää haittaa kun on otettu lääkettä. Elämä hymyilee jälleen!



Tein eilen tosi hienot muistiinpanot euroviisuista, koska ajattelin, että olisin postaillut niihin liittyen vähän jotakin. Tänään en sitä tee, koska juuri viisujen takia nukuin viime yönä alle kuusi tuntia ja haluan olla huomenna tosi skarppina, mutta katsotaan, jos ehtisi vaikka huomenna koulun jälkeen postailemaan. Joistain esityksistä kirjoitin oikein analyysit, mutta kun väsymys painoi päälle, niin kirjotin vaan : "Onpas hyvännäköinen mies". No euroviisut on osittain ulkonäkölajikin. Se Suomen edustaja on jotenkin tosi symppis ja karismaattinen. Oon hoilannut koko päivän: " Peter is smart, he knows each European country by heart." Petyin kyllä totaalisesti, kun Haba Haba putosi. Väärys ei ole siis vieläkään selvästi kokonaan kadonnut maailmasta.



Koulussakin meni bra. Uskon, että osasin kaiken ruotsin testissä, ilmun harjoitukset etenivät kohisten, matikankoe oli suhteellisen helppo ja sain jopa tehtyä mun mantsan työtä.


Meillä oli tänään teatterilla kenraali, kaksi kertaa vedettiin läpi ja meni hyvin. Muistin kaikki replat ja tajusin oikeasti miten lahjakasta porukkaa meijän teatterilla on. Ne on ihan uskomattomia! Tulevia tähtiä!



Sen lisäksi, että eilen latasin ne 50 kesäbiisiä niin nyt kuuntelen jotain tosivanhaa kesäbiisilevyä. Ihan mielettömiä biisejä. Tanssin ja heilun vaan ympäriinsä ja hoilaan mukana. Hyvän mielen musaa. Nimeltä ei ole monikaan ehkä tuttuja, mutta mukana osaan joka tapauksessa laulaa.  Walking in sunshine, Karma Chameleon, Don't let me be misunderstood, That's the way I like it... Tää on ihan helmi ja tulee varmasti soimaan mun stereoissa vastaisuudessakin.



That's the way I like it, nimittäin elämästä. Ja kaikesta. Kesä kirkastaa kaiken!


Päivän asu:




Huomatkaa mun toiset 80-luvun aidot RayBanit. On muuten pikkasen päheet! Wayfearit.



Hame: Seppälä, mutta siskolta ( muistaakseni hame maksoin joskus 2€)
Vyö: Jostain putiikista
Rusettipanta: H&M


Söpöimmät kengät ikinä. Bulgariasta ties kuinka monen vuoden takaa, alunperin nämäkin olivat siskon. Toi koriste irtoaa aina välillä, mutta aina se on jostain löytynyt. Tähän mennessä sitä on etitty niin Rosson lattialta kuin Linnanmäen Linnunradasta.

Uusi juttu: Söin banaanirahkaa pähkinöillä ja huomasin, että se on tosi hyvää. Tai sitten mulla vaan oli ihan tajuton nälkä. Mulla on ollut jotenkin vähän whiuwhiu oli, huimannu ja sillai. Kesken kenraalinkin pimeni silmissä ja huippaas tosi pahasti, mutta kyllä se meni siitä ohi. Huommenna on suuri päivä, joten lähden valmistautumaan siihen henkisesti, fyysisesti ja sosiaalisesti nukkumalla kunnon yöunet!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä blogi siskoseni, luen tätä joka ilta :P muista aina mainita, jos oot saanut multa vaatteita :D hihihi ootko kuvannu ton kengän seinää vasten? :D

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia :) Oon nyt kyllä yrittäny aina laittaa mitkä vaattet on sulta saatuja :) Kiitos vielä niistä kaikista :) Ja olen kuvannut seinää vasten, koska se ei näkynyt tossa kokovartalokuvassa ja mun piti saada sitä nopeesti kuva, koska tiesin, että unohtaisin kuitenkin jos en ottais sitä kuvaa heti.