lauantai 28. toukokuuta 2011

Rillirousku

Päivän asu:




Mun lempparipaita/mekko : ) En olekaan esitellyt sitä vielä täällä. Hän pelastaa jokaisen huonon vaatepäivän ja on aina luotettava.

Mekko: GinaTricot
Takki:GinaTricot
Panta:GinaTricot

Olipas Ginapainotteinen päivä.


Tuntuu ihan kun ois ollut jo lomapäivä. Aamulla oli vain parin tunnin ilmun harkat ja heti sen jälkeen lähettiin luokan kanssa leffaan kattomaan Pirates of the Caribbeania. Se oli kyllä yllättävän hyvä. Sitä kolmosta en jaksanut edes katsoa loppuun, mutta se nyt olikin ylipitkä.




Illlala kävin Itiksessä. Tarkotuksena oli hakea mulle lasit ja käydä kattomassa yhtiä kenkiä. Ne lasit on kyllä ollut tosi vaikea hankkia. Ekaa kertaa menin kattomaan niitä joskus maaliskuun alussa, sen jälkeen piti säätää kuukausi näöntarkastuksien kanssa, vaan huomatakseen, että mun näkö ei ole edes muuttunut. No, ne lasit tilattiin ja sanottiin, että vielä menis kolme viikkoa. No, siitä pari päivää niin tuli tekstari, että lasinne myöhästyvät vielä, voit hakea ne 14.5. Ei niitä ikinä sitten ilmestynyt sinne silloin, mulle sanottiin vaan, että joo, ne on jossakin tehtaalla, eikä mitään voi nyt tehdä. Tiistaina tuli vihdoin viesti, että joo ne lasit olis nyt noudettavissa, mutta tänään mulle vielä soitettiin asiasta.

Kesti hetken aikaa tajuta mistä se nainen oikein selitti, kun oudosta numerosta soitettiin ja alettiin selittää jostain kehysten muotoonasettamisesta. Mutta asiahan oli sillä tavalla, että ne toiset lasit (se oli joku kahdet lasit yksien hinnalla-juttu) oli siellä liikkessä ja toiset vielä tehtaalla. On kyllä ollut aikamoinen metsästys, joidenkin lasien takia. Enkä ees käytä niitä muualla kuin kotona, koska piilareita ei oo hyvä pitää koko ajan päässä.


Tässä ne nyt sitten vihdoin ovat. On kyllä kiva kun ei koko ajan tartte pitää piilareita. Mun vanhat lasit on sen verran huonossa kunnossa, että on oikeastaan ihan sama käytänkö niitä vai olenko ilman. Tosta kuvasta ei välttämättä saa ihan selvääm mutta ne on siis tummansiniset.
Mua ei ole luotu lasi-ihmiseksi.

Vaateostoksien suhteen mulla oli vähän huono onni. Kengistä, jotka olisin halunnut ei ollut kotoa, mutta käyn huomenna vielä kaupungilla kattomassa jos sieltä löytyis. Ihana mekko oli ihan pikkasen liian iso, se olis ollu vielä - 30% alennuksessa, mutta siellä oli vaan L-kokoa.

Katoin vielä bikineitä, mutta aika turhaan. Olin kattonut näitä bikineitä jo Ginan nettisivuilla ja ne ois ollu just perfect, mutta niistäkään ei ollut kokoa. Tossa ala-osassa oli vielä rusetti. Noi olis just niin söpöt, mutta kun ei, niin ei.



No, löysinpä tällaisen ruskean huulikiillon Vilasta. Hintaa oli 1,95€. Äiti osti, dankke : )



Äiti osti tän vyön meille yhteiseksi. Toi on mun mielestä kyllä tosi kiva. Vilasta tämäkin ja hintaa 9,95€




Sain vielä tällaisen huulikiillon Äidiltä.



Haluan vielä esitellä yhden mun lempparikynsilakoista. Ostin tän viime kesänä eurolla Espanjasta ja on ollut todella hyvä. Ihana väri, pysyy suhteellisen hyvin (paremmin kun esim. Mavalat, jotka lähtee lohkeilemaan heti) ja on vielä 15 ml pullo niin ei lopu ihan heti kesken. Harmi vaan, että näitä ei myydä Suomessa. Mutta, jos joku menee Espanjaan niin voi tuoda mulle tällasen ja vähän muutakin. Sellasella YesLove halpismerkillä on oikeasti tosi hyviä meikkejä. Tai mitään puutereita tai muita en ole kokeillut, mutta kaikki tällaset meikit, joiden ei tartte olla mitään luksusta, niin on kyllä tosi hyviä. Mielettömän hyvät kynsilakat, huulikiillot ja luomivärit. Haluun nyt kyllä Espanjaan.



Turkoosi kynsilakka, aah.


HeipsunPeipsun kaikille, lähden kohti untenmaita!



Mun oli pakko laittaa tää. Eikö olekin hurmaava?


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heii sähä näytät tosi kivalta noi lasit päässä ! Me like! :)

Jessiina kirjoitti...

Hahhah, tämä oli selväsi sellainen pakollinen kohteliaisuus. Mutta kyllä noi lasit on about triljoona kertaa paremmat kun mun vanhat jotka
A) ei pysyny koossa
B) ei näyttänyt maailmaa selkeästi
C) olivat kermakaikkiset rumat.

:)