maanantai 2. toukokuuta 2011

Kesä ei ole kauKANA!

Oli semimukava päivä. Koulussa oli oikeastaan niinkun ihan oikeesti kivaa opiskellakin jotakin. Opin itsepuolustustekniikkoja liikkatunnilla. Varokaa pahat miehet ja Essi!

Mulla on jotenkin tosi sellanen sisäinen hyperaktiivisuus päällä koko ajan. Älkää ihmetelkö jos teksti on vähän pomppivaa. Olen tosi lahjakas jättämään asioita viime tippaan ja nyt on vähän niinkun se viimeinen tippa just tippumassa. Kaikki kasaantuu, mutta kyllä tästä selvitään.

Yhden homman sain hoidettua alta, kun kirjoitin teatteria varten loppukohtauksen. Mielestäni siitä tuli hyvä. Teatterilla aloitimme vihdoin oikeat harjoitukset kun aikataulu on lievästi kiireellinen. Ja periaattessa fyssan koealuekin on hanskassa ja mantsan kokeeseenkin luin yhdellä välkällä! Jees!

Päivä oli siis mukava, mutta ruma. Näytin ihan harakalta. En ole oikeastiin herranaikoihin näyttänyt näin rähjäiseltä. Olen iloinen, että kuvista voi rajata pään pois.


Eikä sekään oikein auta asiaa! Laatu ei ole kaunein!




Toppi: Vila (siskolta : ) )
Housut: Only



Takki: Champion


Laukku: Fred Perry


Kengät: Lacoste





Laitetaan vielä rumuusahdistuksen häätämiseksi pari ihanaa kuvaa!






Ihana kukkanen! Mulla on nyt syttynyt joku suuri rakkaus kukkiin! Tykkään kukallisista vaatteista, bongailen ihan kikseissä uusia kukkasia tienreunasta ja tänään aamulla löysin itseni lukemasta puutarhanhoito-opasta. Huolestuttavaa.


Äiti oli tehnyt vappuruuaksi tortilloja! Oli namia ja niitä sai vielä tänäänkin!


Meille tuli uus krumeluurisohva! Se voi olla mun uusi viralline hovi-istuin. Olenhan prinsessa.








Ei kommentteja: