tiistai 3. toukokuuta 2011

Ja, det gjorde jag!

Mulla on ärsyttävä tapa puhua satunnaisia lauseita ruotsia mun puheen seassa. Siitä otsikko. Se on yks mun lempparilausesista. Jag stannar i stan on toinen. Niitä on niin monia, että voisin vaikka tehdä niistä joskus oman postauksen. Ruotsi jää jotenkin "soimaan päässä". Tänään en postaa muuta kuin pelkän päivän asun. Lueskelen kokeisiin, joten aika on vähän kortilla.





Miksi näiden kuvien laatu on näin huono?

Hei muuten ton kuvanlisäysjutun ulkonäkö on muuttunut!


Takki: Vero Moda
Farkut: Only
Kengät: DinSko
HiusRUSETTIpanta: H&M

Hei muuten noi PIKKUMYYkengät, joista kerroin silloin joskus pari viikkoa sitten. Nyt mulla on sitten niistä kuva. Eikö olekin kivat? Tänään pekäsin, että niistä lähtee vielä korko kun astuin jotenkin hassusti. Onneksi ei lähtenyt, ne on melkeinpä mun lempparit.



Lopuksi vielä ihana hyvänmielen laulu. Mun mittakaavalla tää on varmasti yks maailman parhaista biiseistä. Kyseessä on siis Sam Meansin Yeah Yeah. Jos miettitte mistä tämä on tuttu, niin se soi Soneran mainoksessa : )









Today was the day
I fell asleep, when I woke up
Everything changed
And the sky was turned on
But that was before
But that was before

You came along and you turned me on
With a little bit of love
And little bit of yeah yeah

Today is the day
That I threw out everything that I wanted
I was scared, but that's alright
Who needs a ride that's taking too long?
That was before
That was before

You came along and you played me a song
With a little bit of love
And little bit of yeah yeah

Lalalalalalalalala

You came along and you played me a song
With a little bit of love
And little bit of yeah yeah
Yeah yeah
Yeah yeah
Yeah yeah
Yeah yeah
Yeah yeah
Siinä vielä sanat :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana asu :)

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia : ))