torstai 26. toukokuuta 2011

Didn't do anything, where did the time go?

Hahhaah, sain just kirjotettua enkun aineen, joten koulustressi alkaa totisesti olla kohta jo historiaa!  Enkun suullisen kokeenkin suoritin jo tänään. Huomenna vielä ilmun harkat ja maannaina se esitys, niin kesä here I come!

Kävin taas aamulla vanhalla koululla. Tein tunnin ajan tarrakoneella tarroja kirjaston hyllyihin. Äikän tunnilla me saatiin takasin kaikki kirjotelmat mitä me ollaan nyt kasilla kirjotettu. Niitä oli aivan mielettömästi, en muistanu varmaan puoliakaan niistä.  Eipä mulla oikeestaan mitää muuta. En tehnyt illalla oikeasti yhtään mitään, mutta aika katosi johonkin mystisesti. Outoa.

Päivän asu:




Tunika: Vila
Takki: Seppälä
Sukkikset: Indiska
Kengät: Dinsko

Tykkään tosta tunikasta kyllä joo, koska siinä on toi rusetti ja mulla on joku ihme mieltymys rusetteihin. Ongelmahan on se, että toi vaan näyttää joltain äitiysvaattelta. Tai teltalta. Se roikkuu tyhmästi.


Mina nya skor. Noi on ollu mulla jo yli kuukauden, mutta en oo pitänyt niitä. Nyt oli niidenkin aikaa päästä jo jalkaan. Ne on kivan kukikkaat ja maksoin niistä vaan 12,90€. Meni kyllä budjetti ihan sekaisin kun ostin noi. Melko kallista, sanoisin.


Roopesta on tullut kamala kerjääjä. Se istuu niin kauan mun vieressä kunnes se saa jotain. En kyllä melkeen koskaan anna mitään, jolloin sen vaan jatkaa tuijottamista ja kattoo mua tosi syyllistävästi. On vaikea sanoa ei, kun se kattoo tolla tavalla :)



Nyt nukkumaan ja voisin oikeastaan lakata vaikkka kynnet. Mä lakkaan kynnet ehkä kerran kahdessa viikossa. En ikinä muista niitä jotenkin. Olen laiska varsinkin tällaisissa jutuissa. Huomenna olisi tarkoituksena mennä leffaan luokan kanssa kattomaan Pirates of the Caribbean. Tykkään kyllä caribbeaneista ihan semipaljon, mutta esim. sitä kolmosta en jaksunut kattoo loppuun asti, kun se oli niin ylipitkä. No, onneksi siinä on Johnny Depp, joka on yksi maailman parhaita näyttelijöitä. Siitä tulee kyllä iso plussa. 

Ei kommentteja: