maanantai 9. toukokuuta 2011

Musta tulee onnittelukorttien copywriter!

Vaikka tänään en ollutkaan mitnekään hohdokkaan näköinen ja vaatteetkin olivat sellaista perushuttua, että huhhuh, niin päivä oli monin puolin erittäin mukava.

Aaah, idea! Alan joka päivä kertomaan, mitä uutta  tein sinä päivänä! Mitähän se tänään voisi olla? Juoksin 1500 metriä alle 9 min? Sitä en ole tehnyt ennen.

Päivän asu:



Tylsä asu, mutta kerronpa siitä kuitenkin. Toi päällä oleva paita on ollut monen "Mitä ihmettä mä laitan päälle??!!" - itku ja hammastenkiristysaamun pelastus. Ostin sen muistaakseni seitsemällä eurolla Onlysta joskus yli vuosi sitten. Noista farkkuleggareista ei lähtenyt pois se maalitahra jonka onnistuin niihin saamaan kun maalasin lavasteita lauantaina. No pitää ostaa Vanish oksiäksöniä niin maalitahrat ovat historiaa. Sillä: Vanish ja lika on poissa! Olen selvästi mainonnan uhri. ¨

Paita: Only
Farkkulegginsit: Pieces/Stockmann
Alla musta perustoppi

1. Aurinko paistoi ja oli lämmintä. Bra! Liikkatunnilla oikein tunsin, kuinka auringonsäteet ruskettivat mun kalkin väristä ihoa.

2. Fysiikan koe oli helppo. Vaikka tiedänkin, että tein virheitä, niin silti se oli hyvin helppo. Ainoastaan mua häiritsi se, että hienosta fysiikka-aiheisesta runosta oli saanut plussaa ja mä en ehtinyt tekemään sitä. Nyyh...

3. Sain enkun kokeesta 10-! Jeeh!

4. Paransin mun 1500 m aikaa! Ennen se oli 9.03 ja nyt se on 8.16! Huonohan se on edelleen, mutta mun liikuntamäärällä olen kyllä tyytyväinen tohon. Ensi kerralla menee alle kahdeksan!

5. Teatterin läpimeno meni suhteellisen hyvin. Tai saatiin ainakin kohtauksen haltuun. Vielä kahdet harkat ennen esitystä. Kuumat oltavat varsinkin, kun mulla on päälläni turkki.

6. Sain jälleen hienoja ideoita, jotka aion vielä toetuttaa. Niistä lisää myöhemmin.

7. Mennessäni ostamaan tyhjää cd:tä Kodin Ykkösestä löysinkin paljon kivempaa ostettavaa.
Rentoutumislevyllä hintaa oli euro ja (500) days of summerkin irtosi kakkosella. Todellisia löytöjä.

8. Oli mukava tunnelma. Leppoisa ja keväinen. Kevät on ihana.





Olen halunnut nähdä tämän jo pitkän aikaa! Nyt se löytyi! Tossa takakannessa oli muuten mielenkiintoinen tekstipätkä: "Nokkela romanttinen komedia rakkaudesta ja kohtalosta kertoo tarinatn nuoresta onnittelukorttien copywriteristä..." Onnittelukorttien copywriter! Siinä vasta ammatti! Mäkin haluun! Tai sitten alan kylpyläyrittäjäksi.


Äitikin ihastui tähän rentoutuslevyyn! Mä tykkään rentoutuslevyistä. Mulla on sellainen tunne, että kaikki mielenkiintoiset ihmiset kuuntelee niitä. Niillä on sellaisa meditaatiohetkiä ( mä ajattelen meditaation ajattelemisena, vaikka eikö se ole vähän niinkuin sitä, että yrittäisi olla ajattelematta?) kun ne vaipuu syvällisiin ajatuksiin rentoutusmusiikkia kuunnellen ja saa loistavia ideoita. Ja maailma on jälleen pelastettu!



2 kommenttia:

Essi T kirjoitti...

Jessiina, mä ehkä niinku rakastan yli kaiken sun blogiii ! <3 Sä olet se ihminen, joka sai minut lukemaan ylipäätänsä mitään, joten kiitos siitä ! Nähdään huomenna, hyvää yötä ja moikka ((:

~Julkkispuolueen kannattaja (;;

Jessiina kirjoitti...

Aah, nice to huomata, että olen valveutunut kirjallisesti blogini myötä. Et arvaakaan kuinka suuren nautinnon saan, saadessani toimia sivistyksellisenä lähteenä! Jatka lukemista ja julkkispuoleen kannattamista!

T. Giorgos