perjantai 13. toukokuuta 2011

Perjantaikolmastoista.

Mua nukuttaa! Menen siis nukkumaan. Sitä ennen kuitenkin postaan pikaisesti.

Päivän asu:



Mekko: Only/Stockmann
Sukkikset: Indiska
Kengät: Puma/Spirit Store
Takki: Seppälä
Aurinkolasit: Espanjasta : )
Kukka hiuksissa: H&M

Syy siihen, että mun hampaat näyttävät erittäin epämääräisiltä on niinkin yksinkertainen,että mulla on purkka suussa,. Se näyttää epämuodostumalta. Tämäkin tuli nyt selvitettyä. Eipä jäänyt mitään hampaankoloon. Sanaleikkiä, heh.


Oli oikeastaan ihan mukava päivä koulussa, vaikka normaalisti meinaan kuolla perjantaisin. Enkkua, äikkää, ruotsia, kaksi tuntia hissaa ja matikkaa. Viikon viimeinen tunti matikkaa! Kidutus elää yhä.

Sain ruotsin aikamuototestistä 10+, äikän mielipidetekstivastineesta 10- , mutta fyssan koe meni aika huonosti. Sain 9+, oh noes. Sen piti vielä olla helppo. No, on todistettu tosiasia, että muille helpot asiat on mulle vaikeita ja vaikeet mulle helppoja.

Mun piti olla ahkera, mutta enpä ollut. Ei voi mitään.

Päivän uusi juttu: Huomasin blogijuttujeni mysteerisesti kadonneen. Onneksi tämä oli ensimmäinen kerta ja toivottavasti myös viimeinen. Haluan ne takaisin.

Viikonloppuja ihmiset! Menen uinumaan.

Ei kommentteja: