lauantai 21. toukokuuta 2011

Grr... Tiikerikuviota!

Oli kyllä kaunis otsikko. Myönnetään. Ajatus ei täysin kulje.


Postaan vaan ihan nopsakasti, että pääsen nukkumaan. Huomenna pitäis nimittäin herätä Ainon syndeille ja raskaat huvit vaatii raskaat unet.

Päivän asu:


Tunika: Only
Ballerinat: Kappahal

Toi tunika on varmasti yksi mun ehdottomista lempivaatteista. Jotenkin se vaan on niin bra. Ballerinat mulla on ollut neljännen luokan kevätjuhlasta asti. Ne on vähän pienet, mutta kyllä niillä ihan hyvin pystyi päivän ajan kirmailemaan.



Tänään ei oikeastaan tapahtunut mitään. Jatkettiin taas tukariesittelyjä ja sillai. Olenkin ollut oikein aktiivitukari tällä viikolla, kun olen kiertänyt seiskolle jakamassa tukaritietoutta ja eilen olin siellä Palajärvellä. Oli oikein mukavaa, vaikka vähän satelikin. Tulevat seiskat vaikutti oikein mukavilta :)

Päivän uusi juttu:

Eiliseltä voisi olla se, että olin ensimmäistä kertaa Palajärvellä ja ylipäätään tuollaisessa tukarijutussa.

Tämän päivän juttuhan on tietenkin... Ahaa! Päivittelin tonne omaan profiiliini lempimusiikkiani, leffoja, kirjoja jne. Mulla onkin enemmän lempibändejä/artisteja kuin osankaan kuvitella. Kaikki ei aina muistu samalla kertaa, mutta nyt yritin oikein pinnistää ja muistaa mahdollisimman monta.

Äh, mun päätä särkee...

No yritetään selvitä!
Öitä!

Ei kommentteja: