maanantai 30. toukokuuta 2011

Vapauttavaa!

On se vaan ihana tunne kun viimeinen kouluviikko käynnistyy!

Oon jo varmaan jo joskus aikaisemmin maininnutkin, mutta tykkään tosi paljon viimeisistä kouluviikoista, kun ei tehdä mitään ja ollaan vaan. Okei, olisi tietenkin kiva olla jo lomalla, mutta varsinkin vikalla viikolla on kaikkee kivaa ohjelmaa. Huomenna päästään kattoo ysien ilmun esitystä ja ylihuomenna lähetään keskustaan retkelle :) Tänäänkin oli tosi rento päivä, fyssan tunnilla tosin katottiin taas kerran myytinmurtajia. Äh, niistä en tykkää ollenkaan, mutta muuten: Oi, ihana turhuus!

Meillä oli aamulla ilmun esitykset. Meni kyllä ihan hyvin, ei siinä mitään, mutta mun mielestä oli vähän tyhmää, että me esitettiin se 4-6 luokkalaisille ja yseille. Kirjotin sen nimittäin itse, tarkoitin sen lähinnä tarhaikäisille. Tai kun meille sanottiin, että kirjoittakaa pikkulapsille. Esitin merilehmää. Oli kyllä yksi teatterihistoriani hienoimmista rooleista. Jotkut opet tuli sanomaan, että se oli syvällinen. No jaa, voin sanoa, että varmasti yksi huonnoimmista teksteistä joita olen ikinä kirjoittanut. Mukavaahan se on kun sellainen esitetään sitten yleisölle, mutta joku viisas onkin sanonut, että mitä suuremmaan yleisön edessä mokaa, niin sitä parempi. Joten oikeasti olen vain voittaja.



Empty stage!


Bubbles!


The Merilehmäää!


Aina yhtä hehkeänä.


En nyt laittanut muista kuvia, kysyn eka luvat niihin.




Toisen ilmunryhmä modernisoitu Tuhkimo var jättebra. Tehtäspä mekin joskus jotain tonsuuntaista. Olen jo lievästi kyllästynyt tohon lastenteatteriin kun kahden viikon sisään kaksi erilaista lastenteatteriesitystä. No, kesällä kirjotan pari loistavaa näytelmää, niin päästään tästäkin murheesta.


Ne fyssantunnit siis katotiin myytinmurtajia ja sen jälkeen haastattelin parit tukarit. Siinä ei saa niinkun haastatella kavereitaan niin oli jotenkin niin outoo kun Essi tuli sinne ja sit en saanu kysyy siltä mitään. Meillä piti olla LV-tunti, mutta oltiin siellä ehkä joku kymmenen minuuttia ja päästiin kotiin. Saatiin samalla hissan kokeet. 10! Jeah! Olin meijän luokan ainoo tyttö tänään, kun kaikki muut oli ysien kahvituksessa tarjoilijana. Mua pyydettiin kanssa, mutta luulin, että se ilmunjuttu menee sen kanssa päälle niin en sitten mennytkään.


Kotona mulla tuli ihan leipomisolo, joten tuumasta toimeen.




Ihana tää mun essu :) Se oli pitkään kadoksissa, mutta tänään koitti vihdoin iloisen jälleennäkemisen hetki.


Let's leivotaan!

Vempain!

Mun mielestä tää on ihan  mieletön kuva.


Valmis kakku. On muuten maailman parasta. Äitin resepti, jota vähän muokkailin. Aah, so namia.



Ja kun kerta vauhtiin oli päästy, niin pitihän sitä vielä jatkaa tätä ruuanlaittoinnostusta.





Pitsaa! Aijai tätä terveellisten elämäntapojen ryöppyä! Pitsaa ja kakkua!








Sitten vähän salaattitarpeita ja ihana ateria on valmis!

Äiti pikkasen yllättin kun olin tehnyt näin paljon kaikkia herkkuja :)

Päivän asu:



Heräsin vähän myöhään, joten en ehtinyt sen kummepia pohtia. Perusasu.

Farkut ja paita molemmat Ginasta.
Ton paidan kuva ei näy, mutta kysessä on mielenosoitus. Ihana hippipaita. Siinä on teksti

Bring love,
if you don't have any
go get some
and come back

Se on hyvin sanottu.


Tää taitaa olla muuten joku kuuluisakin hippityttö, koska oon nähnyt tämän kuvan monessa paikkaa, esim. vaikkapa juuri tuossa mun paidassa :) Kukahan mahtaa olla kyseessä, tietääkö joku?

Toi silmämeikki on muuten aika ihana : ) Kokeilin joskus tollasta sellasilla liimattavilla strasseilla, mutta ei tullut ihan toivotunlainen tulos.
IHANAA! IHANAA! IHANAA! Nyt koittaa kevyt yli kymmenen viikon vapaus! Ei tartte enää esityksestäkään stressata! Paineet ovat poissa ja kesä täällä! Happinessfiilis!

2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Ihana toi kakku... Mäki haluun (:

Jessiina kirjoitti...

Tule tänne niin saat palasen :)