sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Trevlig veckoslut!

Teen eilisen ja tän päivän postauksen nyt yhdistettynä, koska aah aina niin ihanat viisut kesti niin myöhään, että olen ollut ihan väsyväsy. En edes sano mitään vielä tosta viisujen tuloksesta, mutta voitte arvata jo kantani. Teen viisupostauksen ihan erikseen, mutta se saattaa venyä jopa tuonne tiistaille, koska huomenna on esitys ja tiistaina hissan koe. Terveystiedon päihde-esseekin pitäisi kirjoittaa. En kyllä tiedä päihteistä. itä jos kirjoitan sellaisen kuvitteellisen tarinan: Seppo ja Sieni-Selina, kuinka huumeet vaikuttavat parisuhteeseen?


Jättebra, nyt muihin aiheisiin. Asiasta kolmanteen. Asiasta kukkaruukkuun. Asiasta moottorisahaan? Toi viimeinen on vähän epäilyttävä. Joku sanoi joskus niin, järkytyin.

Eileneilen nukuin myöhään, koska viikolla unet olivat olleet sellaista kuuden tunnin mittaisia. Oli kyllä kiva nukkua. Koko päivä meni kyllä yllättävän nopeesti kun oli uneksinu siitä puolet. No jaksopahan valvoa puol kahteen ihan kevyesti. Janita tuli käymään aamupäivällä ja iltapäivällä katsoin Topin ja Tessun ja ihmettelin, miten en ole nähnyt niin ihanaa leffaa koskaan. Ehkä pahimmin itkettäviä leffoja koskaan heti Forrest Gumpin ja Miss Potterin jälkeen.





Illalla oli esitys ja se meni vähän huonommin kuin enskari, ainakin mun osalta. Mun kruunu putos kesken kaiken, mut sitten yks ubersulone pikkupoika nosti sen mulle! Voiko suloisempaa olla? Olin jopa ahkera ja kävin lenkillä, tosin hyvin lyhyellä, koska tuuli oli aivan omaa luokkaansa ja siltä suhinalta ei meinannut edes kuulla musaa.

Ja sitten viimein päivän pääaiheeseen! Mielipidekirjoitukseni julkaistiin Helsingin Sanomissa! Aijai, tätä onnentunnetta. Viime viikolla nuortenpalstalla valiteltiin sitä, että kirjat oli pilanneet jonkun nuoruuden ja, että lukeminen traumatisoi. Asiahan ei ole näin ja kirjoitin siitä sitten vastineen! Ja sehän julkaistiin! Mukavaa.


Ilta meni viisuilessa. Ja puolet yöstäkin. Joku vuosi mä teen vielä sellaisen viisun, että se voittaa ja rikkoo kaikki entiset piste-ennätykset! Onko vapaaehtoisia laulamaan?


Sunnuntai, sunnuntai. Aamupäivällä käytiin Itiksessä kattomassa, jos mun lasit olis vihdoin saapuneet,  eivätpä olleet. Ja sitten vielä siellä Nissenillä sanotaan, että ne on nopein silmälasientoimittaja. Pyh, sanon minä.

Sain kuitenkin ihanat uudet kenkulit. Söpöt, eivätkö?








Päivän asu (oikeastaan molempien päivien, koska päätin tehdä poikkeuksellisesti niin, että laitoin samat vaatteet peräkkäisinä päivinä, en olekaan tehnyt sitä aikoihin. Laiskotti ja suuttutti, koska azerbaijan oli kakka. Ymmärtänette, pyydän anteeksi)








Toi paita muuten löyty mun henkilökohtasesta kaatopaikastani eli mun vanhan huoneen täpötäydestä vaatekaapistani. Työnnän sinne aina kaiken tarpeettoman mitä en kuitenkaan halua heittä pois. Välillä käyn siellä vierailulla ja teen ihmeellisiä löytöjä. Esimerkiksi se parinpäivän takainen mariannekarkkipaita on sieltä.

Paita: H&M
Farkut: Only
Takki: Seppälä
Kengät: Bianco
Lasit: Only
Panta: GinaTricot


Päivän uusi juttu:

Lauantai: Sain mielipidekirjoitukseni julkaistuksi, katsoin Topin ja Tessun.

Sunnuntai: Hankin ensimmäiset kiilakorkkarini. Eihän noissa edes sitä korkoa ole niin paljoa, mutta kun en nyt muutakaan keksinyt. Kiilakorot on paljon hankalammat kun normikorot.

Haluun vielä perjantainkin uudesta jutusta kertoa. (Kuulosti tosi runolliselta) Katsoin jääekkoa! Voitteko uskoa? Voitteko kuvitella? Olen ylpeä itsestäni. Oli ihan mielenkiintoista, eikä yhtään tylsistyttävää.

Ei kommentteja: