lauantai 28. toukokuuta 2011

Speechless king wearing red shoes and lots of rings

Olin tänään Äidin kanssa kattomassa sen Kuninkaan puheen :). Joo, tiedän, leffavalinta numero yksi, kertomus kuninkaasta, joka menee puheterapiaan.  Se ei ollut ollenkaan niin tylsä miltä voi kuulosta, oikeastaan ihan hyvä. Mentiin kattoo se kun mulla on pari leffalippuu jotka oli just menos vanhaks. Eka mun piti mennä katto yksin kaks leffaa ja mietin mitkä menisin kattoo ja luettelin niitä niin Äiti sano, et se ainakin menis kattoo ton Kuninkaan puheen niin sanoin että sehän voi tulla mun kanssa. Olenpanhan sivistänyt itseäni oikein kunnolla, kun katoin kunnon historiallisen Oscar-voittajaleffan.

En oo ikinä ennen ollut kattomassa Maximissa mitään leffaa. Olin ihan wow, kun varasin niitä paikkoja ja siellä oli permanto ja parveke erikseen. Parvekkeelle tietenkin :) Noita parvekkeita vois olla muissakin leffateattereissa. Ja se Maxim oli muutenkin ihana. Tuli tosi nostalginen olo, kun se näytti ihan sellaselta vanhan ajan leffateatterilta ja kun se leffa alko niin sen valkokankaan edestä aukes esirippu. Ja se sali oli ihanan vanhanaikanen, koristeellinen ja koukeroinen. Ihan kun teatteri. Ei se nyt ollut sillai katselu-upeudelta mitenkään Tennariin verrattavissa, mutta paljon söpömpi.









Päivän asu:




Toppi: Only
Takki: Seppälä
Panta: H&M


En ole käyttänyt tota toppi aikoihin, varmaan kahteen vuoteen, mutta tänään mulla tuli ihan sellanen olo, että haluun laittaa jotain ruskeeta ja muistin jotenkin tän. Siellähän se kaapin perällä oli. Siitä tuli uus lemppari. Musta tuntuu, että oon saanu tän joskun Janitalta. Mulla oli itelläkin  tällanen, mutta ostin sen joskus vitosella, joten ei se mulle enää mahtuis. Taitaa olla se Janitan kappale. 



Yritin jo eilen Itiksestä metsästää näitä ihanuuksia, mutta koko oli loppu. Ne sano, että kaupungilla voi olla yks 39. Yleensä mulla on kengistä 37 tai 38. Tai mulla on oikea jalka 37 ja vasen 38 : ) Näissä taas oli niin, että toiseen jakaan meni 38 muttei toiseen. No kaupungissa oli kuin olikin vielä tää yksi pari odottamassa mua ja nää tuntu jalassa mielettömän hyviltä, joten otin ne. Toi toinen on ehkä ihanihanihan vähän liian iso, mutta kai siihen voi ostaa pohjallisen. 

Oon halunnut punasia korkkareita jo kauan. Nämäkin bongasin jo kauan sitten, enkä saanu niitä mun mielestä. Ihan basichan nää on, mutta tykkään näistä NIIN paljon. Onhan noi aika korkeet, mutta spesiaalitilaisuuksissa niitä voi sitten käyttää. Dinskosta siis ovat ja hintaa oli 34,90€, eli aika halvat korkkareiksi. Oisin kyllä löytänyt taas viidet kengät, jotka oisin halunnut.  





Äiti osti tän ihanuuden meille yhteiseksi. Taas. Se on nyt ostanut viime aikoina monta juttua meille yhteiseksi, mutta se on vaan hyvä. koska asustevarasto kasvaa äkkiä. Toi koru on aivan ihana. Mallinuken kädessä noita oli kaksi ja ne näytti ehkä vielä hienommilta, mutta kyllä tää näinkin menee. Lindexiltä hintaan 7,95€ Toi periaattessa voisi sopia vaikka mun rippijuhlamekon kanssa, kun sekin on valkoinen.




Tai sitten se voisi sopia yhteen tuon alimmaisen sormuksen kanssa. Ne on kun luotu yhteen. Noi kolme sormusta löytyi Lindexin alennushyllystä hintaan 3€. Siis yhteensä. Kaikki on supersöpöjä ja ihan mun tyylisiä. Ihania.




Äiti osti mulle tän huivin, koska se ajatteli, että jäädyn ja kuolen vilustumiseen, jos mulla ei ole huivia. Ja olihan tuolla oikeasti vähän kylmä. Indiskasta ja hintaa 9,95€. Hyvä vaan, että oli vähän viilee, niin sain huivin : ) Indiska on muuten ihan mielettömän ihana kauppa. Löytäisin sieltä vaikka mitä vaatteita ja sisustustavaroita. Aloin jo mielessäni muuttaa huonetta itäimeksi :) No, sitten kun mulla on isona se jättimainen maalaistalo, jossa on ainakin 237 huonetta, niin yksi niistä voi olla itämainen. Vai pitäiskö saman tien hankkia linna? Sellanen missä olis kaikkia salakäytäviä ja isoja ruokailusaleja. Joo, se olis kivaa.

Hejsan alla, har en bra lördagkväll!

P.S. Latasin tässä muuten pari päivää sitten Musen levyn ja tykkäilen siitä. Okei, tää on kuultu monet kerrat, mutta on se niin hyvä, että voitte kuunnella vielä kerran :  )





2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

ihanat kegät, Elisal on kai samanlaiset :D Siis essin siskol (:

Jessiina kirjoitti...

Dankke :) Ahaa, mä oon kattonu noita jo forever ja nyt sit ostin ne : )