keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Ripari - ja vähän muitakin lauluja

Tänäänkin vain nämä päivän asu -kuvat. Sorry.







Mekko: GinaTricot

Tuo musta vyö tai nauha ei muuten kuulu tohon mekkoon, mutta ilman sitä se näyttäis jotenkin tosi valjulta ja muodottomalta.

Meillä oli nyt se mantsan koe ja eka olin, että siitä tulee varma kymppi, mutta kun aloin tekemään sitä, niin huhhuh, ei taidakaan tulla. Meillä oli muuten riparitapaaminen. Laulettiin riparilauluja SubJuniorin juontajan johdolla. Mietinkin mistä se oikein on tuttu, mutta sitten kun se kerto siitä niin valastuin. Kai olen nähnyt sen sitten jossakin mainoksessa.

Huomenna on enää enkun koe, johon ehtii lukea vaikka koulussa. Ja sitten onkin tämän viikon kokeet takanapäin. Perjantaita kohti ollaan kovasti menossa, koska silloin on huuma. Jepaa! Sitä ollaankin odotettu. Ekaa kertaa olen siellä työntekijänä, joten ei mene ainakaan ihan samalla tavalla kuin viime kerralla. Jotenkin mulla on sellanen tunne, että tästä huumasta tulee muutenkin ihan erilainen ja sata kertaa parempi kuin viime huumasta.







Ei muuten taida olla sekoamispiste kovin kaukana kun huomaa laulavansa ihan tosi antaumuksellisesti ja kovaan ääneen Justin Bieberiä. Ei siinä Bieberissä niinkään mitään, hän saa ihan mun arvostuksen, vaikka en suurin fani ehkä olekaan. Mutta se tapa jolla vaan ihan fiilikissä lauloin totta. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'm oveerboaaaaaaaaaard! Huhhuh. En edes tiennyt osaavani tälläastä biisiä. Kännykän uumenissa piilee ihmeitä.

Ei kommentteja: