sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

I'm a girl with curly hair

Otsikkoon liittyen, sanoitin joskus pari vuotta sitten loistavan kappaleen, jonka nimi oli girl with curly hair. Oli kyllä mestariteos (Hei muuten, tuntuu, että olen kadottanut kokonaan kaikki taitoni enkun suhteen, tämä on pelottavaa, yks päivä en muistanu mikä on työkalu enkuksi, aika scary. Mutta asiaan: onko toi with curly vai with a curly hair? Kun nyt kun ajattelen niin toi ilman a:ta vaikuttaa oikealta, mutta jotenkin sen a:n kanssa se kuulostaa kivemmalta. En tiiä ollenkaan. Auttakaa. Toivottavasti musta ei ole tullut näin pälli (ihana sana toi pälli) vaan se johtuu siitä, että kello on yksi yöllä ja ajatuksenjuoksu ei ehkä ole kaikkein selkeimmillään!


Siinä tulikin otsikko selvenettyä. Paitsi, että oikeasti sillä oli tekemistä mun tän päivän hiuslookin kanssa : )  Olisi varmaan aika siirtyä asialinjalle!

Toinen pelottava asia mun kadonneiden enkuntaitojen lisäksi on se kuinka paljon olen katsonut telkkaria näiden muutaman kuluneen päivän aikana. Kaikki tuntu olevan tän viikon jossakin huitsin kuusessa, joten hengailin aika paljon vaan kotona. Tämäkin aamu meni parit O.C:t katsellessa. Olen niin ilonen siitä Elisa Viihteestä, koska olen oikeasti varmaan viimesen puolen vuoden aikana kattonut kolme kokonaista tv-ohjelmaa.



Äidillä ja Iskällä oli 23-vuotis hääpäivä. Iskä toi Äidille ruusuja ja Äiti halusi tietenkin, että kuvaan niitä. Itse se ei ole mitenkään kovin innostunut valokuvaaja, mutta ruusuja se kyllä jaksaisi kuvata.



Mentiin Äidin ja Iskän kanssa sitten Rossoon syömään. Söin tosi paljon. Toi oli tosi hyvää tomaattikeittoa.



Huomasin, että ollaan käyty sen verran paljon Rossossa, että olen syönyt siellä kaikki mahdolliset kasvisruuat. Oh noes. No, mutta oli toi lohifoccaciakin ihan hyvää.


Niin tässä on ne mun hiukset. Tässä ne on kyllä jo vähän lässähtäny. P.S. Näytän ihan kolmevuotiaalta.



Gosh, että näytän ihan villakoiralta.







Etsi koira.


Niin ja kävin ostamassa Vilasta ton ihanan karvaliivin. Oon käynyt kattomassa sitä jo muutaman kerran. Ihana. Melkein odotan jo syksyä, että pääsisin pitämään tätä.




Ei kommentteja: