keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Helloo!!

Terse taas pitkästä aikaa, on postailut nyt todella jääneet vähän vähemmälle! Tai kirjoitin kyllä tässä juuri äsken postauksen, mutta eihän tämä blogger sitä tienkään suostunut sitä julkaisemaan saati sitten tallentamaan! Sitä sattuu!

Täällä blogin puolella on siis ollut hiljaisempaa, koska mun elämä on muutenkin ollut tosi hiljaista nyt viime päivinä. Olen viettänyt oikeaa lomaa, eli ollut tekemättä mitään järkevää ja hyödyllistä ja syönyt kuin pieni porsas. Tai vähän isompi.

Kuulumisia ei ole paljoa, mutta voisin ne vähäiset jakaa kanssanne! Perjantaina oli töitä ja illalla jengi-ilta kirkolla. Lauantaina kävin Itiksessä. Sunnuntainkin vietin Itiksessä etsien Ainolle konffimekkoa - ja kenkiä, onneksi sellaiset sitten löydettiin. Maanantaina oli taas vähän lisää töitä ja illalla oli taas kerran Itiksen vuoro. Tiistain vietin kotona katsellen koko päivän telkkaria. OC:ta tuli tuijotettua useampi jakso ja Wild Childkin tuli katsottua taas. Rakastan sitä Wild Childin koulua! Haluaisin samanlaiseen! Brittiaksentti ja sisäoppilaitokset! Oispa unelmaa opiskella Oxfordissa tai Cambridgessa! Alpin jo eilen kehittämään mun enkun taitoja parempaan suuntaan, että pääsisin ulkomaille opiskelemaan. Mulla kyllä riittää näitä tulevaisuudensuunnitelmia vähän joka junaan.

Tämä päivä onkin kulunut lukiessa krijaa nimeltä Enkeleitä Hiuksissani. Todella mielenkiintoien opus. joka kertoo naisesta joka näkee enkeleitä ja henkiolentoja. Vielä parikymmentä sivua on jäljellä. Huomasin muuten, että musta on tullut plajon hitaampi lukija kuin ennen. Apua, nyt tää mun lukemattomuus on jo alkanut vaikuttaa!

Tuntuu, että nää postaukset saa tehdä vähän useampaan otteeseen! Tätäkin kirjoitan nyt siis toista kertaa. Tänään  (tai viimeistään huomenna) on muuten luvassa mun ihka ensimmäinen videopostaus. Yritin ladata sitä täältä Bloggerin kautta, mutta siitä kesti suhteellisen kauan, joten kokeilin YouTubea. Sinne piti luoda tunnukset, joka otti aikansa. Ja menihän sitä videota lataillessakin tunnin verran. Paitsi ettei se latautunut ensimmäisellä kerralla "tuntemattoman virheen" takia, joten mun haaveet päästä ennen kahtatoista nukkumaan taitaa olla aika minimaaliset, jos nyt odotan tän latauksen vol 2 valmistumista.


Huomiselle ei ole ihmellisempiä suunnitelmia. Kirjastossa voisi käydä ja vähän siivoilla, mutta elämäähän minulla ei juuri nyt ole. Eikä tarvitsekaan olla, on LOMA! Voisin vaan lukea koko ajan. Oon oikeasti surullinen, koska luen nykyään niin kauhistuttavan vähän. Ennen meni kevyesti kymmenen, jopa viisitoista kirjaa kuukaudessa. Nyt menee ehkä viisi koko vuodessa. Säälittävää.


Videopostausta odotellessa ADIOS!

Ei kommentteja: