lauantai 16. heinäkuuta 2011

Otsikko: (Luovuus kukkii)

Juu, heipsun, kuinkas sujuu? Mulla on mennyt kivasti niinkuin aina. Eilen olin jengi-illassa, oli kivaa taas. Tänään lähettiin Äidin kanssa kaupungille ja tavoitteena oli löytää mulle konffiskengät, mut ei me sit ees oikein kunnolla jaksettu ettii kun oltiin käyty joku kuus kauppaa läpi ja ei ollu yhtään mitään kivoja. Itiksessä näin sillai muutamat joita voisin harkita, niin ehkä sieltä katon vielä joku päivä. Eikä mulla ole mitään ongelmaa edes niiden kenkien suhteen, voinhan aina laittaa ne mun ballerinat tai sit ne samat, jotka mulla oli kevätjuhlassa.

Kaupungilla meni aika oikeestaan siihen kun Äiti osti itelleen vaatteita niin mä istuskelin vaan siinä ja luin ruotsalaista Elleä. Tykkään jotenkin oudon paljon ruotsalaisista lehdistä, vaikka en ees ymmärrä kaikkea sieltä. Mutta sitten tulee aina ihan kuningasolo kun ymmärtää jonkun lauseen. Mä oikeesti tykkään tosi paljon ruotsin kielestä!


Sain vyön : ) Aika tollanen paljettinen, mutta tosi basic, niin tulee varmaan käytettyä. Eikä toi maksanu kun vitosen.


Käytiin vielä Picnicistä hakemassa meille salaatit. Katkarapuja ja torttelineja, aikas bra! Nyt oon taas vähän lueskellut ja käynyt suurta kamppailua itseni kanssa, koska haluaisin vuokrata jonkun leffan, mutta mulla olis itelläkin sellasia joita en oo vielä kattonut, mutta ei oo ollenkaan sellasten leffojen fiilis. Ja tänäänhän tulee se Orpokoti, mutta en tiiä viittinkö sitä yksin alkaa  kattomaan kun oon tosi säikky. Sain muuten kuningasidean, että vois perustaa bändin, vaikka en osaa soittaa mitään. Mut voisin opetella ja nousta maailmanmaineeseen. Aika pähee idea? Tulkaa kaikki mukaan! Ja lisäksi muuten olen kirjoittanut dekkariani (jota Sannan kanssa kerran ideoitiin puhelimessa) kokonaisen sivun! Olen aika ylpeä itsestäni.

Kertokaa mulle mitä mä leivon! Haluan kokeilla jotain uutta mitä en oo ennen tehnyt. Oisin muuten tehnyt omenapiirakkaa, mutta osaan tehdä sen vaikka silmät kiinni ja kädet sidottuna (hei, pitäis muuten kokeilla onnistuisko leipominen kädet sidottuna!) ja haluaisin uusia haasteita. Ideoita otetaan vastaan!


Sallad!

Tänään aion muuten ainakin vielä lukea, katsella elokuvia, käydä kävelyllä, siivota, kirjoittaa runon (tai mahdollisesti sitä dekkaria tai vaikka laulutekstin) ja postailla vielä toiseenkin otteeseen.

Pärjäilkää!

Ei kommentteja: