sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

What you have in mind

Heipsuun! 

Aamu alkoi hyvin, niinkuin kaikki aamut kun herää omasta spesiaalista parvekesängystä, joka näyttää tältä. Huomatkaa hei mun ihana hyljetyynyliina, jonka olen saanut kuusivuotiaana joululahjaksi! Ulkona tulee aina nukuttua hyvin, vaikka siellä kuuluukin kaikenlaista. Satoi ja joku ajoi varmaan 1000km/h meijän talon ohi. Luulin et tuli sota tai jotain kun se ääni oli niin kova. Näin taas levottomia unia, joista ei oikein muista mitään oleellista aamulla. Olin ilmeisesti ostamassa asuntoa ja liityin jonkun oudon yhteisön jäseneksi, sen sentään muistan.  Muuten musta tuntuu, että joku hiippaili meijän pihalla yöllä, koska yhtäkkiä meijän pihavalot sytty keskellä yöllä ja niissä on joku liiketunnistussysteemi. Aika pelottavaa, kukahan se oli?

Today's me. Äidin vanha mekko, tykkään : ) Mun kiharanutturasta tuli muuten aika muhkea.


Huomatkaa tuolla taustalla  tuo kyltti, jossa lukee: SMILE - it confuses people.






Tänään tie vei Jumboon.


Nämä kengät olivat Dinskosta...

... huikeaan hintaan. Aika jännä muuten, että noi samat kengät mustana maksoivat 19.90€. Mun mielestä toi on ainakin kiva väri ja sopii sen takin kanssa, jonka ostin viimeksi kun olin Jumbossa.




Housut Zarasta 25,95€


Olen aika pitkään haaveillut tollaisista sinisistä kangashousuista ja nyt ne sitten löytyivät ja vielä suhteellisen halvalla!


Äidillä oli sellainen idea, että mun rippijuhlissa tarjoittaisiin macaronleivoksia. Käytiin hakemassa Stockalta testipaketti, oli hyviä ja tosi veikeän näköisiä!


Sit mä sain vielä suklaamanteleita. Suklaa oli pahaa, mutta toi pupu söpö : )


Meidän marjasato oli ihan huomaamatta kypsynyt! Noita punaviinimarjoja tuli aika paljon ja mustiakin joku seitsemän : ) Aika hyvin...


Rompsukka!


Talvi keskellä kesää. Var är näsan?


Olisiko suihkun paikka?


Aina yhtä iloinen. Olisi pitänyt saada videolle kun me leikittiin piilosta. Ropse juoksi ja hyppi kuin joku sankarikoira jossain leffassa. Melkein lensi. No, mutta onhan se aika sankari!


Mahtavilla kasvintunnistustaidoillanikin uskallan väittää, että kyseessä on maitohorsma. Oikaskaa minua toki!


Näyttää ihan sudelta.



Ollaan niin hyviä kavereita, että voidaan lainata toistemme hiuskoristeita!


Leikin vähän koirankouluttajaa ja Roope totteli tosi hyvin, vaikka en ole pitkään aikaan treenannut sen kanssa. Seuraaminenkin sujui paremmin kuin ikinä. Miten niin vanha koira ei opi uusia temppuja? (Roope ei kyllä ole vanha, mutta ei silti ihan pentukaan) Tässäkin hän on oppinut poseraamaan niin hienosti!


Paras marjasato varmaan ikinä oikeasti! Ja en edes kerännyt kaikkia. Toi ei näytä paljolta, mutta sitä se on!



Aah, patonkia. Oisin halunnut leikkiä ranskalaista ja kävellä ympäriinsä patonki olalla, mutta Äiti kielsi sen. Huomaatteko kuinka mun luovuutta rajoitetaan brutaalisti? No, sain ainakin hyvän iltapalan.


Aion vielä jatkaa iltaa hesarin parissa. Ihan hirveä oikeasti toi Norjan juttu, perehdyn nyt siihen oikein kunnolla.


Ja viihteellisestä puolesta vastaa tänään Narnia loppuminuutit!






Rakastan tota leffaa! Pitäis lukea ne kaikki kirjat jossain välissä, viisi olen jo niistä joskus lukenut. Ja Hyvät yöt vaan kaikille!


Ei kommentteja: