maanantai 15. elokuuta 2011

From Valtteri!

Tässä lauantaiset kirppishankintani Valtterilta! 



Shortsit 3 €


Toppi 1,50€


Laukku 3 €, virheostos, jota en varmaan koskaan tule käyttämään, mutta koska mulla on paljon muutakin Marilynkrääsää mun huoneessa niin voisin käyttää tätä vaikka sisustuselementtinä. Harmi vaan, että noi värit ei oikein sovi mun huoneeseen.




Bling!



Tämä päivä menikin ihan kotona, vaikka ensin ajattelin mennä leffaan ja shoppailemaan tai vaikka vaan kävelylle ja jonnekin lueskelemaan, mutta sää oli sen verran huono, että jäin kotiin ja sain kirjotettua aika paljon. Näytelmää, ois hienoa, jos vois esittää sen jossain. Musta on tullut oikeasti joku kauhuleffafriikki. Tänään katoin Scream 2:n plus Scary Movien, joka nyt ei ole kauhuleffa, mutta katsoinpa kuitenkin! Nyt on tiedossa viime hetken valmisteluja koulua varten. Ja ensimmäisiä, en ole tehnyt mitään koulunaloituksen hyväksi. Näkemisiin ja hyviä koulunalkuja! Mulla on kamala lomahaikeus päällä!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi toppi on ihana :P

Jessiina kirjoitti...

Kiitän! Tykkään kyllä itekin ihan kybällä!

Andrea Emilie kirjoitti...

Vähäks kivoja vaatteita löysit! Mä en oo ollu valtsulla pitkään aikaa, ollaan ehkä menos tänäviikonloppuna, olis just kivaa jos säki tulisit? :)

Jessiina kirjoitti...

Kiitoksia! :) Itseasias mun yks kaveri sano mulle tänään, että siitäkin ois kiva mennä Valtterille kun sanoin että kävin viikonloppuna, joten me varmaan ollaan menossa viikonloppuna, jos suunnitelmat pitää. Mutta ois kyllä ihana nähä teitä ja ties vaikka törmätään! Tai mikä päivä ootte menossa?