torstai 18. elokuuta 2011

Ootsä meijän uus ope?


Tuollaista multa kyseli, joku melkoisen pikkuinen poika, kun tänään aamulla kävin varmistamassa tet-paikan vanhalla koululla. Jäin sinne vielä tunniksi avustamaan (tällä kertaa jakamaan vihkoja, vastailemaan kysymyksiin joihin lapset ei tienneet vastauksia ja kirjottamaan niitä varten runoa) ennen kuin lähdin koulua kohti. Meijän lukkari on siinä mielessä erittäin jees, että meillä on kaksi kympin aamua. Tiistaisin ajattelin just käydä ala-asteella jelppimässä.

Koulussa suht mukavaa, Opoa, matikkaa, liikkaa ja YH:ta. Nyt on tultu muuten kokeiltua jalka- ja pesäpallon yhdistelmää. Ilta menikin nopeasti kun tein läksyt oikein kunnolla (ihan pöydän ääressä, en lattialla maaten tai pöydän alla), kävin lenkillä, katsoin frendejä, söin Äidin banaanirahkaa, valmistelin vähän huomista tukarituntia ja Janitakin kävi meillä.



Asu, laitan näitä nyt, jotta saan edes jotain kuvia, koska koulussa ei harmittavasti tule kuvattua tarpeeksi

Farkut: Gina
Toppi: Only
Takki: Vero Moda
Koru: rippilahjaksi


Muuten haluutteko, että laitan sen rippilahjapostauksen tänne, kun ois kiva näyttää niitä koruja ja muutakin juttuja joita sain. Kuvasin sen jo maanantaina ja laitoin latautumaan, mutta siinä tuli joku ongelma, joten vielä kestää ainakin huomiseen. Ja yleisön pyynnöstä pyrin postaaman nyt enenevissä määrin, koska tänään Aino sanoi seuraavat sanat: "Jessiina mua ärsyttää!" No mikäs sua ärsyttää? kysyin "Se kun sä postaat niin harvoin!" Mutta mähän postaan melkein joka päivä "Niin, silti! Saisit postata vaikka kaks kertaa päivässä!"

No, yritetään! Ja ilokseni sain tietää, että Essikin lukee blogiani! Nice to know ja terkkuja sinnepäin! Ja kaikille muillekin tasapuolisen epäpätevästi! 

2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Laita ihmees se rippilahja postaus, mua ainaki kiinnostais ! (: Haha, ihana ku oot kirjottanu tänne ton mun mielipiteen su bloggaamisest :D

Jessiina kirjoitti...

Laitan tai laitoin oikeastaan jo! Ja tottakai mun pitää jakaa mun blogia koskevat uutiset täällä, koska mulla on pieni lukijakunta, jonka jokaisesta jäsenestä olen ylepä ja kiitollinen!