tiistai 23. elokuuta 2011

Kuinka jumaluus ilmenee hampurilaisessa


Heissuliveissulishallallallaa porukka! On ollut mukava, tapahtumarikas ja aika teatteripainoitteinen päivä! 




Ravitseva aamupala on kaiken ydin, alku ja juuri!


Heissuun täältä teennäiset hymyt yhdistyksestä!


Asuni oli hyvin yksinkertainen, mutta tykkäsin siitä! Ostin eilen tuollaisen villapaidan (en sano neule, en missään tilanteessa, vaikka toi ei olekaan villapaita, neule on yksi kamalimpia sanoja, joita tiedän!) H&M:stä (sinne meni se boikotti... syyksi sanon vaikka sen, että mulla oli sinne lahjakortti!) ja tykkään siitä ihan jepana! Ja muutenkin toi asu oli tosi rento, varsinkin kun pitkästä aikaa oli tennarit jalassa, niin oli hyvin kevyt olo! Toi paita liikkuu aika kriittisillä rajoilla mun legginsisäännösten kanssa, mutta en oikeasti viitsi nyt välittää turhista!


Nuori kuvataiteilijalupaus Jesmayah!



Aamulla siis suuntasin tällä kertaa Essinkin mukana ollessa vanhalle koululle ja siellä sitten autettiin tukiopetuksessa ja luonnontiedon tunnilla. Alan tästä lähtien vetämään pikkuisille näytelmäkerhon tyyppistä juttua, tai oikeastaan ohjaan vaan niitä oikeaan suuntaan ja leikin muutenkin teatteriapinaa. Kiva juttu. Saadan Essin kanssa molemmat työskennellä unelma-ammattiemme parissa, Essi luokanopettajana ja mä Teatteripuuhissa.

Koulussa meni mukavasti. Vähän tukarijuttuja, normaalia opiskelua ja aivan uudenlaiset ilmuntunnit. Meille tuli nimittäin uusi opettaja ja sen opetus poikkeaa aika paljon vanhasta. Oli tosi kiva tunti ja tehtiin kaikkia tosi makeita harjotuksia. Oopperaa, lastenohjelmaa.... Jeah! Ja lopuksi rentoutumishetkessä tuli ihan ripariolo, tuli niin medikset mieleen!

Unohdin eilen varmasti nukuksissani mainita, että pääsin sinne Tikkurilan teatterille minne hain silloin kesäloman lopussa. Tänään oli ensimmäiset harjoitukset ja alussa olin vähän pihalla, koska ensinnäkin en meinannut löytää ovea josta mennään sisään ja toiseksi en olisi ikinä löytänyt oikeaan saliin ilman ystävällistä Katskua!


Kävi ilmi, että porukka oli aivan mahtavaa ja tunnelma katossa. Ohjaajakin on tosi mukava. Tehtiin hienoja pienoisnäytelmiä, mun ja Venlan esitys käsitteli hampurilaista jumalana. Keksittiin sille oma uskontunnustuskin! Upeaa! Sellainen teatteripäivä tänään, taidan jatkaa YH:n mahdottoman pitkällä läksymonisteella, mutta sitä ennen esittelen viimeaikojen shoppailuni. Oon saanut ja ostanut nyt viimeaikoina aika paljon uusia juttuja, jotka eivät liity vaatteisiin, joten niistä kerron joskus myöhemmin, mutta nyt vaate - ja asustelöytöihini!



Maanantain löydöt



Tänään siis jo päälleni päässyt upea villapaitani! Rakastan sitä! Tällä kai on jotakin tekemistä muppetien kanssa, mutta en ole niitä sen pahemmin seuraillut, joskus ihan pienenä parit jaksot on tullut katsottua. Ihan vaan tän paidan takia vois harkita, että perehtyisi asiaan tarkemminkin!


Takana on vielä tällainen veikeys! H&M 24,95


Kuvassa hyvin epäedustava, mutta muuten oikein suurenmoinen tunika/mekko myöskin H&M:stä hintaan 29,95€. Tosi kiva ja kivannäkönen päällä. Aika asiallisen oloinen.




Valtteri-löydöt

Valtterille mulle meni huikeasti rahaa! Kokonainen euro. Koomista ajatella, että matkat maksoivat neljä kertaa mun ostosten hinnan verran!



Huivi 50 senttiä


Laukku 50 senttiä

Mulla on joku kirppislaukkuongelma. Ostan aina laukun kun oon kirppiksellä. Enkä edes käytä niitä. Tää on sairasta, mutta oon jonkin aikaa halunnut ton värisen laukun.


Lauantain löydöt

Lauantaina Iskä osteli mulle ja Janitalle parit jutut kaupungista. 


Punainen on mun väri! Nyt on sitten sen väriset puuhelmet. Mulla on tota samaa sarjaa olevat ruskeat käsikorut ja pinkit korvikset! Vero Moda 9,95€



Käsikoru 5€ Vero Moda. Muuten tykkään tästä kyllä, mutta toi reikä on ihan tosi iso, joten tää meinaa pudota koko ajan pois kädestä.


Huivi 16,95€ Vero Moda. Ihana ja raikas, pehmoinen ja syksyinen (huivi tuo syksyn): Kuin Marianne-karkki! Huomasin muuten eilen, että Itiksen Onlyssa tää oli puoleen hintaan. Tasan ei mee, mutta enhän mä joutunut tätä edes itse maksamaan.



Äiti ja Iskä oli tänään käyny jossain kaupoilla pyörimässä ja ostanu mulle tällasen  tikkarijutun. Aika suloinen, eikö vain? Ne sano, että saan aina syödä siitä tikkarin, kun olen ollut kiltisti (kyllä, olen 5 wee), mutta mähän olen aina kiltisti! Taitaa olla tästä lähtien aika harvassa noi tikkarittomat hetket siis!

Sellaista, tällaista ja tollaista tänään! Mua nukuttaa ja mun vuorokaudesta loppuu tunnit nyt kyllä tänään kesken. Ihmiset, nukkukaa, jos teillä vaan on siihen mahdollisuus! 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi sun koru näyttää ihan kultaiselta.. mulla se on kyllä hopea :D sorruin taas äsken shoppailemaan vaatteita netistä :D

Jessiina kirjoitti...

Niin näyttää, valo teki tepposet (onko toi joku sanonta, vai ei??). Hopeahan se tosiaan on. Vähän jouduin muokkaamaankin noita värejä kun siitä hopeisemmasta kuvasta ei tullut oikein selvää (ei noikaan ole kyllä mitään tarkkuuden riemujuhlaa), mutta ei kyllä kuvat oikein vastaa todellisuutta, kun ei alkuperäisissäkään ollut oikeaa väriä.

No, hyvä, voit taas kohta laittaa mulle päin vaatteita kiertoon!