sunnuntai 14. elokuuta 2011

Music!

Pari biisiä, joista olen nyt innostunut!



Tätä oon jo kuunnelut jonkin aikaa, koska tää oli (500) days of summerin soundtrackilla, joka on ollut yks ehdoton kesän musasuosikki, mutta toimii erinoimaisesti vieläkin!





Latasin tänään vähän Scandinavian music groupia ja tykkään kyllä niin paljon! Kuunnelkaa ihmiset myös mustana maidolla kylmänä kuumana, se on loistava, mutta siitä ei ollut youtubessa muita kuin keikkavideoita!





Pariisiin kevät nyt vaan on, on aina ollut ja tulee aina olemaan!





Oon löytänyt Vampire Weekendin vasta ihan vähän aikaa sitten, mutta ihanaa hyvän mielen musiikkia täytyy sanoa! Tätä kuunnellessa ei voi kuin hymyillä!




Niitä biisejä, joista tykkäsin heti ekalla kuulemalla!





Kesän ehdoton ykkönen! Täydellinen! (ei mikään ihme, onhan se Olavia!) Oon ihan surullinen kun en ehtinyt kattomaan sitä Elokuuta, kun se meni leffassa, oisin voinut kattoa sen ihan vaan sillä perusteella, että tää soi siinä!




Suht perfect kesänpäättämisbiisi on muuten Olavi Uusivirran On niin helppo olla onnellinen! Kuunnelkaa se jostain, Youtube on tylsä, eikä anna löytää sitä perusversiota! Tänään autossa kuulin tän, aurinko laski just ja oli kesäloman viimenen sunnuntai ja jotenkin ihanan kevyt olo! Se oli sellanen päätöshetki! Ja kuinka shokeeraavaa, tää on nyt tän postauksen päätösbiisi, aika ihmeellistä, eikö vain?




(Muuten noi kaks vikaa on molemmat Olavi Uusivirralta ja kertoo aika selvästi onnellisuudesta "olin onnellinen - mitä sä luulit" ja "on niin helppo olla onnellinen". Ja molemmat on suht isoja hittejä ollu! Tässä huomataan se, että positiivisuus kannattaa, hyvän mielen - biisit myy hyvin ja don't worry, be HAPPY!)





P.S. Haluuko joku opettaa mua soittamaan kitaraa? Ja mielellään vaikka pianoakin!



Ei kommentteja: