maanantai 22. elokuuta 2011

Oskari on roskissa!

Heissuun! Olen kuullut lukuisia valituksia (peräti kaksi, mutta se on suuri määrä, näin pienilukijaiselle blogille) siitä, että en ole postannut. Nyt korjaan puutteen!

Aloitan lauantaista!


Lauantaiaamu meni nugguen. Kirjoittelin vähän ja iltapäivällä lähdettiin kohti kaupunkia Äidin, Iskän, Janitan ja Jussin kanssa. Käytiin vähän istuskelemassa terassilla ja syömässä Virgin Oilissa. Oli kivaa, tunnelma mukava, juttu luisti ja kaikki sujui mallikkaasti. Iskä osti mulle samalla pari juttua, mutta esittelen ne huomisessa postauksessa, johon kokoan pari muutakin uutuutta.



Asua. Hame oli ekaa kertaa päällä, muuten tykkään, mutta tuo on älyttömän lyhyt. Spiritistä, panta on H&M:stä.




Muiden juodessa sangriaa...


... mä sain tyytyä kokikseen.



Tässä vähän esimakua mun löydöistä!


Syötiin siis Virgin Oilissa. Mun mielestä se on ihana paikka, kiva tunnelma ja ruoka on ennen kaikkea hyvää.


Äidin alkupala. Mä tilaan yleensä aina jotain katkarapujuttua, koska yksinkertaisesti rakastan katkarapuja, mutta viimeiset viisi kertaa on käynyt niin että ne on uitettu jossain ihme silliliemessäa ja ne on olleet aivan hirveän makuisia. Noi oli kuitenkin tosi hyviä, mutta enpä tietenkään tilannut niitä. Miksi näin tapahtuu?


Janitan alkuruoka. ETANOITA! Maistoin itsekin yhden, mä soin etanan! Vauuu. Ei ollut oikeen suuri kokemus, koska tuossa nyt lähinnä maistoi vain valkosipulin, mutta uusi juttu on jälleen tehty!


Mulla oli vähän boring, mutta perushyvä tuo alkuruoka.


Fisupizza. Mun pitsassa oli lohta! Jännä ,mutta hyvä. Karkarapujakin oli ja noita ihme heiniä, joista Äiti tykkää jostakin syystä ihan himopaljon.


Mä niin odotin, että olisin saanut mun lempiruokaa, katkarapupastaa, mutta se oli poistunut listalta. Janita söi samanlaisen, mutta vaan kanalla ja pekonilla. Mutta ne katkaravut oli se juttu! Koen maailmantuskaa! No, mutta kyllä tuo pitsakin maistui!


Voi jummijammi, tollasta on varmasti Pariisissa. Mä vielä menen sinne! P.S. Äiti tunki kuvaan.


Sellainen lauantai. Kohti sunnuntaita


Heräsin aamulla inhimillisten rajojen ulkopuolella, koska lähdimme Ainon ja Essin kanssa Valtterille. Ostokset esittelyssä heti huomenna. Aamulla ajattelin olla hippi, mutta suunnitelma kariutui...


... ja olin vain muuten resuisen näköinen.


Odotin puoli tuntia bussia ja tuntui kun olisi ollut maalla, kun siitä meni vaan joku viisi autoa sillä aikaa ohi. Ihana toi bussipysäkki muuten!


Valtterilla siinä sitten shoppailtiin ja pyörittiin vähän Vallilan mysteerisillä kujilla. Kotiin suuntasin ja monta juttua puuhasin (runoutta!). Tänään ohjelmassa on ollut koulua, läksyjä ja pikainen Itiskäynti, jonka satoa näette myöskin huomenna. Menen nukkumaan, jotta jaksan herätä aamulla aikaisin ja suunnata vanhaa koulua kohti. Sortsit vähän sekalaisesta postauksesta, aivot sumenevat, mutta koin velvollisuudekseni postailla!

Hyvät yöt! 

Ei kommentteja: