torstai 11. elokuuta 2011

Riparitodistus kädessä, elämä edessä!



Heipsuun! Konffis, konffis, konffis! Riparin jälkeen isoset kysy, että onko muhun iskenyt riparin jälkeinen krapula. Tottahan toki oli ja nyt konffiksen jälkeenkin iski vahvasti samanlainen tunne. Konffiksen jälkeinen krapula nimittäin! Tai oikeastaan laiskuus käydä valitsemaan ja muokkailemaan kuvia tätä postausta varten. Melkein viikko piti laiskotella, mutta nyt hyvät neidit ja ritarit: Konffispostaus! 



MÄ EN TUKEHTUNUT! MÄ EN TUKEHTUNUT! Ainoa asia mikä mua pelotti/jännitti oli se, että tukehdun siihen öylättiin niinkuin riparilla meinasi käydä. Olen kuullut liian monta kauhutarinaa aiheesta. Onnistuin puraisemaan sen ajoissa poikki ja päivä oli pelastettu! Muuten, tällä kertaa oli hyvää ehtoollisviiniä, se riparilla maistettu saattoi olla vanhentunutta tai muuten kelvotonta.


Kun otetaan kuvia, on Mamma heti valmiina! Pahempi linssilude taitaa olla vain Janita.


Gosh mikä kuva! Ilmeisesti eeevaaankeeliumi menossa, koska ilmeet on aika puolestaanpuhuvia.

'

Halii!!


Riparitodistus kädessä, elämä edessä!


Ruusuja! Niitä tuli monta. Teen vielä erikseen postauksen kukista, ruuista, asusta yms. jutskeleista!


Siskokseeet!


Nuoripariii!


Tää kuva on mielettömän hieno! Ihan kuin jonkun vanhanajan rikosjännärin mainoskuva. Eikö vain?


Roxeee! Hän osasi käyttäytyä paremmin kuin kukaan!


Rusetti kaulassa se pitää olla karvaisemmallakin isännällä! (erikoinen lause)


Moi! Jänskää!



Oon nähnyt Natalian viimeksi vuonna 2002. Jälleennäkeminen oli kuitenkin iloinen ja juttua riitti niin monen vuoden jälkeenkin!


Kummitäti!





Pieniä tasapaino-ongelmia luvassa!



Mun ripset näyttää säälittäviltä Janitaan verrattuna!










Perhepotretti! Roope taitaa olla ainut, joka osaa katsoa oikeaan kameraan!



Mamma, Pappa and Me.


Nuorisoa!




Limsaa, Remsaa, Samsaa! Kaikki olivat niin kauniita, että oksat pois! Linda näytti ihan prinsessalta, Reealla oli 14 sentin korot (siis oikeasti, wau) ja Sanna näytti ihan vanhanajan Hollywood-tähdeltä!


Porukkaa


Illan päätteeksi juotiin sivistyneesti viiniä Kummitädin kanssa, eikä näytetty ollenkaan tyhmiltä.



Tässä oli vähän kuvia teksteineen, tarkempaa infoa tulossa myöhemmin!! Pärjäilkää ja värjäilkää!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea ! :) IHANAT NOI SUN HIUKSET, MÄ NIIIIIIIIIIIN TYKKÄÄN!

Andrea Emilie kirjoitti...

ihania kuvia susta ja sun siskosta! muutenkin tosi kiva postaus :)

http://reeaslife.blogspot.com/

Jessiina kirjoitti...

Laura: Kiitos! Mulla oli taas sellainen tunne, että mun hiukset oli ihan tyhmät, varsinkin kun just konffispäivä sattu olemaan bad hair day. Ja sitten kun Janitalla oli vielä tollanen maailman upein kampaus. Ettet vaan nyt sekottanu mua Janitaan? Ei me kyllä olla nyt sentään niin samannäkösiä.

Reea: Kiitoksia!

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia :P Jussikin edustaa monissa :P

Jessiina kirjoitti...

Juu niin on kivoja kuvia! Kiitos vaan kuvaajalle :) Tai niitä tais olla useempi, kun sä oot about puolessa noista kuvista :)