tiistai 16. elokuuta 2011

I'm not a fool, so I went back to school!

Eka koulupäivä ja mulla oli kivaaa! Eniten ehkä odotin kavereiden näkemistä, mutta se jäi aika vähäiselle, näin oikeestaan vaan osan uusista seiskoista ja sitten tukareita. En ollut ollenkaan normaaleilla luokanvalvojantunneilla, vaan vietin aamun tukarihommissa parinkin eri seiskaluokan kanssa. Voisin ikuisesti leikkiä tutustumisleikkejä! Mutta monilla tuntui olevan suurenmoinen ongelma ymmärtää, että mä olen Jessiina Joviaali.

Loppupäivä meni islantilaisia vieraita vastaanottaessa ja opastaessa. Vietiin niitä ensin luokkiin seuraamaan tunteja (mä vein kakkosluokkaan, nekin leikki tutustumisleikkejä JEE!) ja sen jälkeen kierrätettiin niitä ympäri koulua, näytettiin paikkoja, selitettiin ja vastailtiin kysymyksiin. Huomaa, että kesän aikana mun enkku huonontunu aika kamalan paljon ja en aina ollut itsekään selvillä mitä selitin. En myöskään muistanut mikä on yläaste enkuksi, ja se oli vähän noloa, kun kerta yläastetta esiteltiin. Mutta ne oli hyvin mukavaa porukkaa ja yks tuli kehumaan jälkikäteen, joten ei se nyt ehkä ihan niin huonosti mennyt.

Muuten tää koulunalku ei ole ollut ehkä kaikkein mallikelpoisin. Tänään ryntään kouluun jo muutenkin myöhästymismahdollisuus edessä uhkaavasti häilyen ja kun olen päässyt melkein puoleenväliin koulumatkaa, muistan, että tukaripaita jäi kotiin. Sitä sitten tietenkin hakemaan! Olin täsmällisesti minuutilleen ajoissa. Voisin kyllä ylipäätään vähän yrittää parantaa mun elämänlaatua, koska mun pitäis periaatteessa olla jo nukkumassa. 





Pitkästä aikaa päivän asu. Ei ollut ehkä ihan nappivalinta tähän päivään, koska meijän koulu on tulikuuma ja kaikki oli ihan läkähdyksissä. Asiaa ei auttanut se, että mulla oli jalassa sukkikset, jotka on villaa, suhteellisen kuuma farkkutakki, tosiasia, että jouduin tosiaan juoksemaan kouluun ja tietenkin tuo halvatun karvakasa nimeltä hiukset.

Farkkutakki: Vero Moda
Sukkahousut: Indiska
Paita on muistaakseni Anttilasta ja onnistuin hajottamaan sen! No mutta korjataan! Ton vyön kaivoin jostain vähän piristämään tuota asua :)


Ihanaa kouluvuotta kaikille! En voi uskoa, että olen jo isoiso ysiluokkalainen! 

Ei kommentteja: