tiistai 10. tammikuuta 2012

Aika huimaa, jos huimaa.

 Jeah! Oon kuunnellut nyt varmaan kuukauden ajan joka ilta Scorpionsia ja oon ihan wau. Nyt meni aamukin kuunnellessa!
 



 Essin mielestä nämä lapaset ovat maailman suurin vääryys, koska ne on tehty koirankarvasta. Mutta kun alkaa miettimään, niin eihän se koira ole siinä kärsinyt, kun ne karvat on pudonnu/trimattu siitä pois. Samaahan tehdään lampaille. Ei kyllä ole mun mielestä verrattavissa turkiksiin, vai?


Siinä vähän kuvia aamuni kulusta! Tarkoitushan oli tehdä päiväni kuvina, mutta jotenkin koulussa unohtuu aina kuvaaminen, kun kaikki tämä Suomen koululaitoksen meille armeliaasti suoma oppi saa pääni miettimään vaan äidinkielen perinnerunoja ja fysiikan virtapiirejä. 


Tykkäsin kyllä tästä päivästä, sain nukkua pitkään, koska koulu alkoi vasta kympiltä ja yleensä olen ollut aina vanhalla koululla tiistaisin, mutta aloitan vasta ensi viikolla, joten sain nukuttua. Koko päivän on ollut sellainen olo, että pyörryn kohta, mutta ainakin tähän asti oon pysynyt ihan pystyssä. Tänään oli kaikkia mun lempiaineita, ruotsia, äikkää ja ilmua, joten kyllähän sitä noiden voimalla jaksaa fysiikankin tunnit. Tänään olisi tarkoituksena lähteä tuota hirmuisenhirmuista lumisadetta uhmaten kohti teatteria - pitkästä aikaa! Ja sen jälkeen vielä kirkolle euroopanmatkakokoukseen. Mukava ilta siis tiedossa  :) Jos haluatte jonkinlaisia spesiaalipostauksia, niin ilmoitelkaa toki niistä, niin voin toteuttaakin!!

Muistakaa pitää olotila positiivisena!



Ei kommentteja: