torstai 5. tammikuuta 2012

Mitä sähköyhtiötä sinä suosit?

Näin tänään pitkästä aikaa Meriä! Ei ollakaan nähty syyskuun jälkeen, vaikka monta kertaa on ollut yritystä, mutta aina jommallakummalla on ollut jotain muuta sovittuna! Mutta nyt viimein nähtiin! Yritetään taas pitää tätä tapailuväliä vähän (tai paljon) tiheämpänä.

Nähtiin tapojemme mukaisesti keskustassa. Olin muutamaa tuntia ennen jo paikalla katselemassa Kampin ja Citycenterin aleja, kun en ole sinne suunnille vielä eksynyt. Merin kanssa kierreltiin myös kauppoja, istuttiin mäkissä (kuten aina :)) ja juteltiin läpi kuulumisia, mutta paljon jäi vielä puhumatta... onhan tästä aikas kauan kun viimeksi ollaan juteltu! Harmi vaan, että nyt ei päädytty Tuomiokirkon portaille jutustelemaan... siellä ollaan aina ja jotenkin keskustelut saavat ihan uuden suunnan siellä! Tykkään! 




Roses are (not-so) red
violets are blue




Mägäri. Taas. Ja tämä on varmaan sadas mäkkikuva, joka täältä löytyy!


Kato tänne, mä otan kuvan! -reaktio!


Joulukoristeet joulun jälkeen kauppakeskuksissa ja muissa vastaavissa ovat suurensuuri epäkohta!


BLING!


Green man means walk,
red man means RUN!

Noei. Mä olen ainakin lainkuuliainen.


Näytän jotenkin ihan joltain kauhuelokuvan mainokselta. Sörnä, kenties? Mutta huomatkaa mun uusi upea, päheä lierihattuni! Ei pääse oikeuksiinsa noin pimeässä ympäristössä, mutta voi vitsit, että tykkään tosta. Leikin sitten kesällä 50-lukulaista ja menen rannalle toi päässä! Ja sit se lentää veteen tuulenpuuskan viemänä. Sanokaa mitä sanotte, mun mielestä toi on päheä!


Hintaakin vain 7€ H&M:stä.


Haamu.





Paita 5€ Gina Tricot

Olin jo kiertänyt Ginan kertaalleen ja tehnyt siellä muita ostoksia, kun näin jonkun toisen kaupan myyjällä tämän paidan päällään! Olin kävellyt tämän ohi ja katsonut nopeasti, mutta en tiennyt miten kivalta tämä voisi näyttää päältä, joten kokeilematta jäi. Löysin kuitenkin vielä yhden hyllystä ja mukaanhan se lähti! :)


Huppari 5€ GinaTricot

Olen tämän monta kertaa nähnyt muunvärisenä, mutta en koskaan valkoisena ja tuo valkoisuus juuri tuo tähän sellaisen kivan pirteän ja raikkaan elementin!


Hame 6€ Monki

Ostin ensimmäisen kerran ikinä mitään Monkista! Ja kävin niissä sovituskopeissa ensimmäistä kertaa! Mahtavat! Jos joku lähtee joskus turistimatkalle Helsinkiin, niin ohittakaa Lintsi, menkää Monkin sovituskoppiin! Tai älkää ohittako Lintsiä, se on niiin kiva, menkää molempiin!


Löysin myös tosi ihanan takin viidellätoista eurolla! Mutta miksi, oi miksi, juuri kun talvitakkitarpeeni on pahimmillaan ei ole kokoja jäljellä? Tällä kertaa kävi poikkeuksellisesti niin, että siellä oli vaan liian isoa kokoa ja en halunnut näyttää siltä, että olisin pukeutunut isäni vanhaan takkiin, joten takki jäi kauppaan ja minä kiristyvän pakkasen myötä palelemaan!







P.S. Eikö otsikko toimisi loistavasti iskurepliikkinä?


Ei kommentteja: