sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Se on kuin huviretki.




Hei vaan taas pitkän ajan jälkeen.

Mulla on ollut viikko.

Menevä. Siksi kerron siitä vasta nyt. Pahoittelen. 
Tiistai-päivästä kertoilinkin jo aikaisemmin, mutta illalla tosiaan suuntasin teatterille, jossa oli - kuten yleensäkin- hauskaa. Kehiteltiin lavastusta ja puvustusta, koska niin paljon porukkaa oli poissa. Meillä on esitykset maaliskuussa, joten varatkaahan kalentereistanne aikaa, jos haluatte nähdä mut poikana. Illalla oli vielä Euroopanmatkakokous kirkolla ja jos joku haluaa tukea mun matkaa ostamalla vessa- tai talouspaperia, niin voitte ilmottautua : )

Keskiviikkona oli vaan koulu ja mediakerho. Illalla en tainnut tehdä mitään, koska olen jotenkin niin tottunut lähtemään keskiviikkosin isoskoulutukseen ja nyt oli tyhjä aukko.
Torstaina koulun jälkeen mentiin Monalle Mian kanssa. Kuunneltiin Tiktakia ja Pikku G:tä ja tajuttiin, että osataan osa niistä biiseistä vieläkin ulkoa! Uskomaton nostalgiaolo! Jatkoimme matkaa kirkolle, jossa ilta sujahti bilistä ja korttia pelaillen ja jubaillen. Jatketiin kohti mäkkiä aika isolla porukalla.


Jotenkin tuntuu, että tää kirjoittaminen ei nyt jotenkin onnistu. Luettelen vaan tapahtumia, mutta älkää suuttuko mulle, mun taidot on ruostuneet tän postailutauon aikana!


Perjantai ja odotettu vapaus saapui semikevyen koulupäivän jälkeen. Suunnattiin Suben, Jennin ja Meliken kanssa Itiksen mäkkiin keskustelemaan syvällisiä. Siellä oikeasti syntyy hyviä keskusteluja! Istuttiin siellä taas varmaan yli kaksi tuntia ja koska mukana oli kuvausintoista porukkaa, saatte nauttia ihan kuvamateriaalistakin! (mun kamera on muuten pienimuotoisesti rikki ja koska se on ollut mulla vaan niin vähän aikaa, menen ensi viikolla valittamaan aiheesta ja vaadin korjausta, koska olen kohdellut sitä erinomaisesti!)

 Olin vihdoinkin rahoissa! Siis mäkkiin!



 Sube!
 Sube, Jenni ja Melikeeee!

 Sitä se mäkki teettää...
 Uskokaa

tai 

älkää!

Pakkomielteestäni huolimatta mä en kuvannut tätä kuvaa....

 Okei, mun herkkulakko went wild!

Mutta..


Oon vieläkin karkkilakossa! 



 Mäkkisession jälkeen oli taas vaihteeksi kirkon vuoro. Oltiin Mian kanssa loistavia ja voitettiin aliaksessa. "Nallekarhut meni tälläselle" "HUVIRETKI!!!" 

Pelattiin korttia ja jubailtiin. Eipä kummempia. Lauantainakaan en ollut kovin kummastuttava. Olin kotona koko päivän. Siivosin, jonka jälkeen sotkin. Tein kaikki läksyt (vaikka olenkin jonkinsortin ysipisteysi teen ne aina klo 23.45 kun toinen silmä on jo unessa). Katsoin Putousta ja monenmonta jaksoa Rillit Huurussa ja NAUROIN!

Tänään mentiin Äidin kanssa Itikseen ja löydettiin mulle kahdet lasit, jotka saan varmaan tässä kuukauden sisällä kun oon ensin käynyt näöntarkastuksessa ja sillai : ) Hävitin tosiaan marraskuussa mun toiset lasit ja en oikein tykkää näistä nykyisistä. Tämän tapahtuman jälkeen mentiin Vivianin ja Sakrin kanssa luistelemaan. Olen varmasti maailman surkein luistelija, mutta oli mukavaa. Nyt olen vaan hengaillut kotona ja laulanut singstaria. 



Kiitos viikko, olit kiva!
























Ei kommentteja: