keskiviikko 25. tammikuuta 2012

JohtajaNaakka uneksii melkein joka maanantai

 Jou.

Kuuntelen JuggaBoikaa.

Eilen kuuntelin aika paljon kaikenlaista. Lapsia, jotka lukivat mulle satuja. Ruotsin refleksiiviverbejä. Ilmun improharjotuksia. Fysiikan kaavoja. Bussin hälyä. Vantaan kaupunginjohtajan puheenvuoroa. Kitaraa, joka soi mun toimesta. Punaisen laulukirjan lauluja. Kiljuntaa, kun eräät olivat hangessa.


Tosiaaan. Oli aikasmoinen päivä, vanhaakouluaomaakouluanuvakokoustateatterialepaania. Hyvin mukava päivä kuitenkin! Vähän vaan harmitti, kun jouduin lähtemään tuolta kokouksesta kesken kaiken pois, koska en oikeen voi olla pois teatterilta näin lähellä esitystä. Mutta kun kohina on kohistu, niin i'm yours, politiikka.

Tänään oli katselemassa dokumentäärisiä eläviä kuvia mediakerhon kanssa. Isko oli peruttu, joten en tehnyt mitään. Tärisin vaan, koska mulla oli kylmä.






Rousk.
Eheh. Olen nukkunut nyt pari yötä mun vanhassa huoneessa. Koska vaihtelu virkistää. Vaikka en kyllä nukkuessa halua olla virkeä. Vaan nukkua. Kun näen kaikki noi mun vanhat tavarat tuli mycketnostalginen olo. Tää on muuten mun ensimmäinen lelu koskaan ikinä!

awws... toi tapetti. Inhosin tätä vielä pari vuotta sitten, mutta nyt voisin haluta tän jo takasin!




Mulla on ikuisuusprojekti lukea Raamattu. Merilehmännahkoja. Nauroin. Vielä kun viikonloppuna tuli tää merilehmäjuttu uudestaan esille.

Polku kohti parempaa. Tai näin arkisemmin kohti koulua.

Siis yhtäkkiä kaikki muuttui vaan liilaksi!

Parhaat ilmuntunnit pitkiinpitkiin aikoihin. Aukeisko sun saluunan ovet?

Mippe.

Yeahright! Mun akkuloppuinen kamera alkoi toimia, kun se näki tämän. Haavisto!

Tutkivaa journalismia.

Laukussani on lammas.

Sami.


Onks hyvä flow?

2 kommenttia:

Linda kirjoitti...

Hei ihana postaus Jessiina:) Milloin teil on teatterissa esitys?? :)

Jessiina kirjoitti...

Kiitoskiitos Limsa! : ) 13, 16, 19 ja 20 maaliskuuta on esitykset :)