sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Måndag och tisdag

Hehhheeeh, löysin tällaisen, jota en ollut jostain syystä julkaissut : ) Nyt, noin puoli vuotta myöhemmin saatte nauttia mun kesälomatunnelmista!! Oispa kesä! Jostakin kesäkuun loppupäivistä on muistaakseni kyse!





Nyt ei ole luvassa sen ihmeempiä että kerron vähän mun alkuviikosta.



Maanantaina tosiaan olin töissä. Siis yhden päivän vaan sain nyt kesäkuuksi töitä Äidin työpaikalta, ehkä heinäkuussa on vähän pidempi työjakso tiedossa. Tein aika mekaanista työtä, mutta se on oikestaan just mukavaa, koska samalla voi miettiä omia ajatuksiaan ja jutella. Oli tosi kiva nähdä taas tyyppejä kun olin viime kesänäkin pari viikkoa töissä.


Ilta meni kävellyllä käydessä ja Sannan kanssa jutelessa. Meijän puhelut aina vähän venähtää. Nyt puhuttiin muumeista ja muusta yhtä syvällisestä : ) Ulkona oli oikeasti tosi kuuma ja mulle tuli ihan sellainen fiilis kun olisin ollut jossain amerikan erämailla. Joo, en tiedä mistä toi fiilis tuli, mutta ihan oikeesti vaikutti tosi paljon siltä.






Tiistaina leivoin mycket bra banaanikakun ja lähdin Janitalle. Ette varmaan usko mitä mä tein! Kävin kuntosalilla! Eikö ole ihmeellistä, siis minä, kuntosalilla! No, jos ette usko niin mulla on kuvamateriaalia todisteena. Janitalla on joku suursiivous kai menossa, koska nyt siivottuaan vaatekaappinsa se aloitti meikki- ja hiustavaroidensa läpikäymisen. Mulle tää on tosi hyvä juttu, koska sain kaiken mitä Janita ei enää käytä, eli siis aika paljon kaikenlaista. Teen niistä postauksen taa serikseen niinkuin tein vaatteistakin. Oikeastaan siinä meni kaksi päivää, kivaa on ollut vaikka en olekaan mitään maailman suurimpia ihmeitä harrastanut. Paitsi toi salilla käynti oli kyllä aika erikoinen juttu : )

without mascara...






Ei kommentteja: