tiistai 6. syyskuuta 2011

100 things about me

Nyt laitan kekseliäisyyteni koetukselle ja kerron 100 asiaa itsestäni. Monennenkohan kohdalla tulee seinä vastaan?

Ready! Set! GO!

1. Minulla on riippuvuus tietokoneen pasianssiin.
2. En tykkää kahvista.
3. En ole järjestelmällinen, vaikka haluaisinkin olla.
4. Lempipalaseni Nominationissani on Pikku Myy.
5. Haluaisin olla balettitanssija.
6. Olen mainonnan uhri ja tämä ilmenee siinä, että saatan yhtäkkiä vaan sanoa jonkun mainoslauseen, ilman, että sillä on mitään tekemistä asiayhteyden kanssa.
7. Aloitan perjantaina isoskoulutuksen.
8. Mua ärsyttää aina, jos jollain on sama nimi kun mulla. Se on aina suuri järkytys. Jos sen sijaan bongaan jollain saman sukunimen, oon ihan fiiliksissä.
9. Rakastan kortinpeluuta.
10. Olen menettänyt muistini.
11. Huoneeni sisustus on puna-musta-valkoinen.
12. Olen säälittävän epäsivistynyt.
13. Uskon horoskooppikuvauksiin, mutten horoskooppeihin.
14. Alan isona kasvissyöjäksi.
15. Elämänfilosofiani: Olet, mitä uskot olevasi/vedät puoleesi asioita joita ajattelet.
16. Ihmettelen, miksi autio saari mielettään aina trooppiseksi.
17. Käytän piilolinssejä.
18. Otin ensimmäiset korvakoruni viime joulukuussa.
19. En osaa tehdä ranskalaista manikyyria, siten että sen ranskalaiseksi manikyyriksi voisi tunnistaa.
20. Syksy on ihana vuodenaika.
21. Tykkään tulkita unia.
22. Odotan malttamattomana, että Rillit Huurussa, jatkuisi Suomessa.
23. Kotini näyttää kuulemma vähän nukketalolta.
24. Haluaisin joskus kokeilla ainakin seuraavia harrastuksia: Kitaransoitto, tanssi, laulutunnit, lentopallo, tennis ja sirkus.
25. En ole enää ollenkaan yhtä täsmällinen kuin ennen (= meinaan myöhästyä usein)
26. Viimeisin kirja, jonka olen lukenut on Poika raidallisessa pyjamassa.
27. Vaikka en olekaan nähnyt Slummien miljonääri-elokuvaa kokonaan, voinen arvella, että kirja on tuhat kertaa parempi.
28. Aina kun joku kysyy musiikkimaustani, en osaa vastata siihen mitään järkevää ja unohdan sanoa noin sata lempiartistiani/bändiäni.
29. Mulla on kolmenkympin kriisi, vaikka olen 15.
30. Olen luvatotman huono liikunnassa.
31. Minulla on tänään teatteriharjoitukset.
32. Sen sijaan, että tekisin tätä minun pitäisi siivota, tehdä läksyjä ja tuhatta muuta asiaa.
33. Blogger ei anna mun laittaa banneria.
34. En pidä ilotulitusraketeista.
35. Olisi mahtavaa kirjoittaa kirja.
36. Menen Tettiin ala-asteelle.
37. En ole piirtänyt mitään varmaan vuoteen. Siis jotakin pieniä paperinreunaan tehtyjä tuherruksia lukuunottamatta.
38. Mielestäni hienoimmat tavat kuolla ovat joko kuolla nauruun tai lentää vuoristoradasta.
39. Jos hankit jossakin välissä undulaatteja, niiden nimiksi tulevat Giorgos ja Esmeralda.
40. Olen valttikorttiagentti.
41. Olavi Uusivirran sanoitukset ovat mielestäni nerokkaita.
42. Muistini on hieno.
43. Pidän ukkosesta ja salamoinnista.
44. Mielestäni on kiva lukea ihmisten facebook-päivityksiä ja on tosi sääli, että niin harva oikeasti päivittää sinne mitään.
45. Pienenä olin poikatyttö, joka kaivoi mutakuoppia metsässä, eikä melkein ikinä leikinnyt nukeilla.
46. Pyrin olemaan mahdollisimman positiivinen.
47. Jäätelö voittaa mielestäni suklaa kuusi nolla!
48. Olen 166.5 cm pitkä.
49. Tykkään ruseteista, kukkakuvioista, hameista, pitsistä, röyhelöistä, mekoista, korkokengistä ja hiuskoristeista pukeutumisessani.
50. En voi antaa itselleni anteeksi, sitä kuinka epäsujuvaa kieltä olen käyttänyt tässä postauksessa.
51. Minulla on tänään teatteriharjoitukset.
52. Unelma-ammattejani ovat ainakin teatteriohjaaja, nuorisotyönohjaaja, näyttelijä, kirjailija, toimittaja, runoilija, psykologi, äidinkielen/ilmaisutaidon opettaja, lakinainen, lääkäri, fbi-agentti ja matkaopas.
53. Lempiruokani on katkarapupasta.
54. En saa ikinä tarpeekseni nuudeleista.
55. Olen osannut luetella ulkomuistista 156 piin desimaalia.
56. On sääli, että ihmiset eivät kommunikoi laulamalla niin kuin joskus musikaaleissa on tapana.
57. Vaikka euroviisut ovatkin ehkä epäkatu-uskottavia, olen ihan hullaantunut niihin!
58. Käytän Escadan Taj Sunset-hajuvettä.
59. Otan mielelläni vastaan postausideoita, kommentteja ja kysymyksiä formspringissä!
60. Muiden ihmisten seura on parhaita asioita joita tiedän, mutta rakastan myös yksinoloa.
61. Olen tosi pettynyt siihen, että meidän omenapuu on out of omenas tänä vuonna.
62. En ole koskaan käynyt kampaajalla.
63. Lapsieni nimiksi tulevat Milo ja Marilyn.
64. Meillä on jättitrampoliini, jolla hypin tänä vuonna tasan kerran,
65. Mulla ei ole ikinä ollut sellasista lempinimeä, jolla mua olisi oikeasti kutsuttu.
66. Tämän hetken yhteishakusuunnitelmani on seuraava: 1. Kallio 2. Tiksi 3. Ressu 4. Tiksin IB 5. Vaskivuoren medialinja
67. Mulle tulee aina välillä hippimaailmanpelastajavaiheita.
68. Olen ollut pääsääntöisesti syömättä sianlihaa 11-vuotiaasta.
69. Kännykässäni on hirvittävän vähän musiikkia, kun olen tottunut 600-700 biisin valikoimaan.
70. Koulussa minulla on valinnaisina Ilmaisutaito, kotitalous ja kasilla oli myös lakitieto.
71. Yritän pyrkiä nuorisovaltuustoon tänä vuonna.
72. Tykkään kotitalostamme niin paljon, että aion ostaa sen vanhemmiltani kun olen aikuinen.
73. Mulla on monenkymmenen euron arvosta 5- ja 10-senttisiä.
74. Haluaisin punaiset housut, maiharit ja järjestelmäkameran.
75. Freeway-cola on mielestäni parempaa kuin Coca-Cola.
76. Olen 9E luokalla.
77. Mainoksissa soi yleensä mahtavaa musaa, tällakin hetkellä kuuntelen soneran mainosbiisiä.
78. Mulla oli ennen toinenkin blogi, mutta en kertonut siitä kenellekään, joten melkoisen huonolla menestyksellä.
79. Katson ihan mielettömän vähän telkkaria suoraan, koska tallennan about kaiken.
80. Huoneeni yhteydessä on parveke.
81. SingStarin laulaminen on huippukivaa!
82. Rakastan pitkiä kävelyretkiä hyvällä musiikilla höystettynä.
83. Ruotsalaisten lehtien lukeminen on oudolla tavalla mahdottoman hauskaa.
84. En ole ikinä ollut telkkarissa, mutta kerran Iltalehdessä ja kirjoitukseni on julkaistu missmixissä ja hesarissa.
85. Koulupanostukseni katosi oudosti johonkin.
86. Tykkään mielettömän paljon tiskata ja pestä pyykkiä.
87. Sain kutosella hymytyttöpatsaan.
88. Kirjoitan koulumme lehteen.
89. Mulla oli ennen tosi paha migreeni, mutta viimeaikoina se on onneksi laantunut.
90. Hiukseni ovat tieteäkseni yli 70 cm pitkät.
91. Toinen nimeni on Lauriina.
92. Punainen huulipuna on päheä seikka!
93. ELÄMÄ ON IHANAA!
94. Olen alisporttinen.
95. Kuten varmaan on tullut täältä blogistakin selväksi; haluaisin palavasti matkustaa Pariiisin.
96. Bloggaaminen on jepaa!
97. Olen pudonnut täsyin kärryiltä salkkareiden juonenkäänteistä.
98. Inhoan epäaitoutta!
99. Päteminen on välillä mukavaa.
100. Olen syntynyt yhtä vaille kuusi aamulla.

VALMISTA! Olkaa ylpeitä minusta!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ai sä oot muka epäsivistynyt :D hahah ja jos haluut opetella balettia ja sirkusta niin mä voin opettaa.. sun pitää lähtee mun kanssa joku päivä Kuusun hallille :)