maanantai 5. syyskuuta 2011

Vähän jäissä

Oon jälleen päässyt virallisesti tähän ihanaiseen koulurytmiin, mikä ei välttämättä ole mikään kaikista ihastuttavin asia. Nukuttaa, väsyttää... Pahoittelen valitustani ja vaihdankin sen nyt päivän tapahtumien kertaamiseksi.

Koulussa oli ohjelmassa äikkää, jossa kirjoitettiin unelma-ainetta. Ensin oli vähän epäinspiraatio, mutta ylitin jo ekalla kirjotustunnilla (keskiviikkona jatketaan) sen sallitun merkkimäärän. Luovuutta ei saisi rajoitta tällaisilla turhakkeilla, jos tekstiä kerran on tullakseen!

Matikassa olin pihalla ja pahasti, ussassa mormonitunnelmissa, bilsassa luuston tehtävien pauloissa ja enkussa kans vähän pihalla. Enkku on aina ollut mulle ylihelppoa, mutta nyt oon vähän ulalla kun epäsuora kysymys ei oikein mee kaaliin. Subjekti ja predikaatti vaihtaa paikkaa, do jää pois.... Joo, no koitetaan pärjätä!

Kotona ei ihmeempiä, ratkaisin mun musakriisin ja latailin vähän musiikkia puhelimeen, laulelin singstaria, olin koneella jälleen hyvin paljon liikaa, leikin ahkeraa pesemällä pyykkiä ja katselin vähän matkaa slummien miljonääriä.

Eipä enempiä... Paitsi, että sain tänään kuulla Essiltä seuraavaa: "Sun  blogisi lukeminen on kuin herääminen jouluaamuna!" Ihastuttavia sanoja!





Villatakki: Zara
Kengät: Dinsko
Hame: Only
Toppi: Vila
Koru: Seppälä
Hiuskukkanen: H&M




Mun uus kauluhuivi! Love it! Onlysta ja takki on Seppälästä!


Kommenti mun asusta: Miksi sä aina pukeudut noin tyylikkäästi? Awws!




Nyt kohti unien tupia, nukuttaa! Pärjäillen viettäkää elämäänne!

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Sulla on aivan ihana blogi ja oot hurjan kaunis :) jatka samaan malliin tyttö ;D !

♥ leave-world.blogspot.com

Jessiina kirjoitti...

Oi kiitos, kiitos, kiitos paljon! Jatkanpa hyvinkin!