sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Lintsii again!


Tämän päivän sisältönä oli siis Linnanmäkireissu Mipen kanssa. Mian siis. Mippe on vaan taas yksi nimi lisää tähän mun loppumattomaan lempinimien keksimislitaniaan. Koska olen tyhmä, en ottanut kameraa mukaan. Aina kun ei ole kameraa, on pakottava tarve kuvata. Ja nyt olisi ollut kaikkea hienoa kuvattavaa oikein urakalla! Pöh. Olkaa vaan vihaisia mulle, niin minäkin olen.

Sain siis rippilahjaksi kaksi lahjakorttia Lintsille ja alkuperäisenä tarkoituksena oli suunnata valokarnevaaleihin, mutta koska ne on vaan sen pari tuntia, niin tänään mentiin eikä meinattu!

Oli päheetä (päivän sana). Käytiin luonnollisesti laitteissa, pohdittiin henkistä ikää, pelattiin muutamia pelejäkin, kauhisteltiin sitä, kuinka pelikone söi mun rahan, kiljuttiin ja kiljuttiin vielä vähän lisää (ja mä en ikinä kilju huvipuistolaitteissa, Mialla on epäsuotuisa vaikutus tässä suhteessa), syötiin niin paljon, että oli ihan todellinen syy välttää kieppiä, esiteltiin toisillemme uusia laitteta (Mia ei ollut ikinä käynyt hiphopissa, joka on ehdottomasti koko lintsin pahin laite) ja mä koin autoradalla kantapään kautta, että en ole todellakaan mikään unelmakuski. 

Ehkä Amelien ansiota, mutta mua ei pelottanut kummitusjunassa ollenkaan! Ja vuoristorata-ajaluun tuli ihan uusi vivahde kun piti silmät kiinni. Musta on tullut todella huono huvipuistoihminen, koska en kestä oikein mitään enää. Ennen ei mikään tuntnut missään, mutta nyt kaikesta tulee vähän jännä olo. Plääh.


Mutta muikeeta joka tapauksessa oli ja kiitokset vielä Mialle mahtavasta päivästä! : )




Kuvat aikaisemmalta lintsireissulta!


 




Olen ehkä jotenkin myöhään hereillä ja vaikka olen sata kertaa kuunnellut Skrillexiä, niin vasta nyt jotenkin tajuun tämän upeuden!



Pakollinen lintsilaulu. Laulan aina  maailmanpyörässä ja kukaan ei ole vielä tiennyt tätä. (Kukaan = Mia ja Essi) Mutta kun tässä lauletaan maailmanpyörästä! Lintsillä soi muuten tosi hyvä musa, ne vois julkaista siellä sellasen Lintsicollectionin. Kiitos.

Nukkukaa hyvin ja nähkää unia vuoristoradoista!

Ei kommentteja: