sunnuntai 11. syyskuuta 2011

On my way to Iskooo!

Perjantaihin oli helppo herätä, koska stressi oli poissa ja tiesin, että edessä olisi isoskoulutuksen aloitustapahtuma, jota olen aivan ylipaljon odottanut since ripari. Siitäkin huolimatta, että tiesin edessä olevan bilsan kokeen aiheesta solu. Koe paljastui ihan tosi helpoksi ja huomasin, että olin turhaan opetellut mm. sen, että kasvisolun solunesterakkulan eli vakuolin tehtävä on ylläpitää solun nestejännitystä ja, että se varastoi orgaanisia- ja epäorgaanisia aineita sekä solun aineenvaihdunnan sekundäärisiä tuotteita. No, tietohan on hyvin tarpeellinen ja saatan sitä tarvita tulevassa elämässäni tuhansia kertoja... tai sitten en.


Koulussa sujui kyllä muikeasti jälleen ja oli aivan todella ihana päivä kaikin puolin. Mulla on ollut kyllä ihan ekstrahyvä viikko! Meidän koulussa jaetaan joka viikko viikkopalkinto jollekin oppilaalle, jonka tehnyt jotakin spesiaalia tai vaikka parantanut koulumenestystään tai jotankin vastaavaa. Luulin jo, että tiedän kuka sen saa, koska olin siitä kuullut ja olinkin ihan superyllättynyt, kun mun nimi kuulutettiin. Jotkut seiskat (en tiedä ketkä oli kyseessä, mutta kiitos jokatapauksessa tooosi paljon kaikille niille jotka ovat tämän takana) olivat menneet suosittelemaan mua viikopalkinnon saajaksi, koska olen niiden mielestä niin hyvä tukari! How sweet is that! Olin niin iloinen tästä, että huhhuh! Sain joskus kasilla kanssa ton saman palkinnon, mutta se oli  yhdestä kirjoituskilpailujutusta, joten nostan tän korkeammalle! Ihan upeeta!

Kotona aloin siivota ihan hullun lailla, koska Essi oli tulossa kylään. Pari tuntia sitten siinä siivosin ja sen jälkeen suuntasin kohti iskoa.

Oli aivan mahtavaa nähdä kaikkia ihania ihmisiä pitkästä aikaa. On ihan mahtavaa, että tuolla iskossa näkee samalla tyyppejä koulusta ja riparilta. Ohjelmassa oli lauluja ja leikkejä. Tästä lähin keskivikkoisin on siis isoskoulutus, jota odotan (kuten varmaan olettekin jo huomanneet) tosi innoissani.

Tapahtuman jälkeen suunnattiin Monan, Mian, Saaran, Heidin ja Donnan kanssa mäkkiin ja syötiin vähän kassan alta ostettua Daim MCFlurrya ja säikyteltiin myyjiä. Hieman ehkä myös nauratti. Oli jepsun perjantai, mutta siitä ei nyt kyllä ole yhtä ainutta kuvaa, mikä on hyvin  tylsää!





Osaan ainakin poseerata. Viime syksyltä. Rouheeta.

Ei kommentteja: