maanantai 12. syyskuuta 2011

Veckoslut!

Viikonloppuna siis tosiaan Esmael, eli Essi oli meillä yötä ja kuten ehkä jopa saatoitte arvata, meillä oli ihan mielettömän hauskaa. Laiskotti, joten en kuvannut.

Tehtiin paljon kaikenlaista päheetä! Tulkitsimme mun unia ja saimme selville, että olen tosi itsevarma, mutta samalla hyvin epävarma, mulla on selvä tunne-elämä, mutta samalla hyvin sekava. Mun elämä on mahtavaa ja samalla olen keskellä suuria kriisejä. Lisäks ihan tosi monessa tulkinnassa ennustettiin perheenlisäystä lähisukuun, joten tuleekohan musta kohta täti?

Lauloimme singstaria ja siinä samalla pohdittiin, että mikäköhän on beibi älä vonkaa-biisin sanoma. Meistä tulee varmaan tulevaisuuden menestynein rapduo, koska meijän häissä-tulkinta kuulosti rouhealta. Syötiin vähän enemmänkin. Pelattiin smartiesdominoa, tehtiin lohikäärmepalapeli, Essi yrittii opettaa epätoivoisesti mulle junalaulua ja melkein opin sweet chariot'n tanssiliikkeet.

Illalla lähdettiin kävelylelle kohti Vesala hoodzia tai niin ainakin sanottiin äidille, joka meinas saada hepulin. Oikeesti me vaan saatiin selville, että mun kotitieltä pääsee suoraan karkkitehtaalle salaperäisen sillan kautta. Vitsi meinasin seota kun olin ihan varma, että joku seuraa meitä, juostiin aika täysiä takaisin ihmisten ilmoille ja mentiin vanhan koulun pihalle jutskailemaan mukavia.

Yöllä katsottiin Sawia ja meihin syttyi hirveä halu nähdä jatko-osakin. Yöllä nukuttiinkin vähän ja pelättiin peiliä. Aamu alkoi Frendejä katsastaen ja jatkui Screamilla. En tajua miten olin ihan peloissani kun katoin screamin ekan kerran, koska ei se ole ollenkaan paha. Ehkä se johtu siitä, että se oli ensimmäinen kauhuleffa, jonka olen ikinä nähnyt ja katsoin sitä yksin kotona pimeässä samalla kun ulkona satoi.

Käytiin vielä kävelyllä numero kaksi ja päädyttiin tarhan pihalle muistelemaan kultaisia lapsuusmuistoja ja miettimään sitä kuinka pieniksi keinut ovatkaan jotenkin yllättäen muuttuneet...


Esba lähti illalla kotiin ja mä jäin lagaamaan. Eipä kummallisempaa viikonloppua, paitsi, että kuuntelin koko eilisen illan taas vaihteeksi riparilauluja, erityisesti tilkkutäkkiä ja tämähän tietenkin jatkui tänä aamuna!



Kesä!

Ei kommentteja: