sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Olen epäpäheä bloggaaja

Koska elämäni on ollut kiireistä, en ole ehtinyt bloggailla nyt oikein mitenkäänpäin ja  yritän korjata tämän epäkohdan laittamalla tänne nyt pari päivän asu- kuvaa, jotka olen ehtinyt näppäistä viikolla. En tykkää siitä, kun koko ajan pitäisi tehdä jotain tärkeää ja aikaa ei jää vaan eimillekkään. Mutta kaikki mun vapaa-ajanriennot on kyllä niin mukavia, että en valita!


Maanantai:

Karvaliivi: Vila
Shortsit: H&M
Kukka in da hiukset: H&M

Tykkäsin tästä asusta ihan kybällä ja olin jätteiloinen, että sain vihdoinkin  tilaisuuden käyttää mun iihanaa karvaliiviä! 


Takki: Only


Perjantai:

Paita (se on mekko): GinaTricot
Hame: GinaTricot
Sukkikset: Indiska
Kengät: Dinsko
Käsikorut: Pieces
Kukkanen: H&M
Kaulakoru: Seppälä

Ja tykkään mun uudesta takistakin!

Mitä tykkäätte asuista? : )

Ei kommentteja: