sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Nyt laitetaan meikkiä naamaan!

Heimoiii kaikki ihanaiset! Mun bloggailu on ollut jo jonkin aikaa vähän huonolla tolalla, joten nyt tein oikein kunnon panostuspostauksen käyttämistäni meikkituotteista. Tähän meni yllättävän kauan aikaa, ajattelin, että olisi ollut ihan tunnin juttu, mutta aloitin jo eilen. Noniin, nyt alkaa!



Aloitetaan ihomeikeistä:

Meikin alla käytän tätä Cliniquen moisture surge extended thirst reliefia. Mulla oli ennen tosi kuiva iho, mutta eipä ole enää tämän ansiosta! Huomaa kyllä eron, jos tämä on vaikka loppu joskus. Imeytyy niin nopeasti, ettei edes ehdi huomata. Ja riitoisakin on. Tästä ei ole pahaa sanottavaa!



En käytä meikkivoidetta, muta laitan peitevoidetta esim. silmänalusiin ja mahdollisiin väriepäkohtiin. Ylempi kuva on aika järkyttävä, mutta kyseessä on Joe Blascon peitevoide. Sitä olen käyttänyt vasta vähän aikaa. Sitä on hieman vaikea levittää, mutta tuo H&M:n peitevoide on ihan loistava, vaikka voisi luulla jotakin ihan muuta! Eikä maksa kuin vitosen!




Maailman toiseksi paras keksintö heti facebookin jälkeen on tämä  Cliniquen puuteri. Inhoan sitä kun naama kiiltää ja tämä korjaa ongelman hetkessä. Tosi pehmeä koostumus ja kestää kauan. Moni sanoo ettei käytä puuteria, mutta mä en pärjäisi ilman!


Näitä Oriflamen bronzing pearlseja käytän tosi harvoin, mutta näillä saa aikaan sellaisen kevyen hehkun. tykkään siitä, että nää kimaltelee!



Diorin irtopuuteri on mulla myös satunnaisessa käytössä, lähinnä silloin kun on lähdössä jonnekin juhliin ja haluaa vaan kevyemmän kiinnityksen meikille.


Kuten jo aikaisemmin sanoin niin en käytä meikkivoidetta, mutta tämä YSL:n sävytetty päivävoide on käytössä kun lähden juhlimaan tai on joku spesiaalitilaisuus edessä. Itsessään tämä on aika tummaa, mutta kun sekottaa tätä kosteusvoiteeseen tulee kuulas lopputulos.


Pidän yleensä aina puuteripaperia mukana. Tosi kätevä sillon kun ei jaksa alkaa muuten meikkiä korjailemaan, mutta naama kiiltelee ikävästi.


Kaikki aina ihemttelee tätä mun Lancomen Star Bronzer aurinkopuuterin valtavaa kokoa. Sain tämän joskus kesällä Äidiltä ja siitä asti on ollut jokapäiväisessä käytössä. Huomaatte tän mun ihanan tavan käyttää meikit aina ensin keskeltä loppuun. Miten niitä voi muka edes käyttää tasaisesti?


Siinä olikin kaikki käyttämäni ihomeikit, nyt on aina kiinnittää huomio silmiin.


Ripsarina käytän tätä samaa Maybellinea niin kuin varmaan puolet kaikista maailman ihmisistä. Ennen rakastin tätä ihan täysillä, mutta nyt olen jo halunnut kokeilla jotain uutta  - tätä kun on tullut käytettyä jo melkein kaksi vuotta. Mulla on ehdottomasti oltava vedenkestävä ripsari, koska olen niin kamalan tunteellinen ja liikutun elämän pienistä iloista melkein päivittäin... No ei, mulla on piilarit ja silmät vuotaa aina joskus niiden takia, enkä halua näyttää ihan pandalta.


Mulla on yleensä aika basicsilmämeikki, mutta joskus innostun leikkimään luomiväreilläkin. Anytimen (varmaan satatuhatta vuotta vanha) vaalea helmiäisluomiväripaletti, varsinkin tuo vaaleanpunainen sävy on ollut kovassa käytössä. Kirkastaa katseen nopeasti. Tuosta Wet&Wildin luomiväripaletin loppumisesta olen kyllä hyvin surullinen. Noilla sävyillä saa aikaan aivan mahtavan silmämeikin. Ruskeata käytän myös kulmissa.( Mulla ei ole ikinä ollut edes mitään erikoisia kulmameikkejä). Myös valkoinen luomiväri on aina joskus in, mutta toisinaan taas epätykkään siitä!


Cliniquen luomiväripaletti on myös kivansävyinen ja aina toisinaan käytettykin.


Yllä on Cliniquen khakinsävyinen kajal, käytän sitä aina toisinaan. Uusi rakkauteni on Wet&Wildin rajauskynä, en tykkää enää ollenkaan rajaamattomista silmistä. Halpameikit on aliarvostettuja! Tässäkin on ns. hyvä merkki ja halpamerkki ja tykkään tuosta halvemmasta enemmän!


Näillä tuotteilla saan siis silmäni säihkymään. It's time to esitellä huulimeikkejä.



Varmaan huomaatte miten kivaa mulla oli kuvatessa näitä! :)

Voisin itseasiassa tehdä joskus huulikiilto- ja punapostauksen erikseen, koska mulla olisi näistä niin paljon asiaa, että ei päästäisi asiassa ollenkaan eteenpäin!


Huulirasvoja. Maailman parhaimman tuoksuinen vaseliini ja Yves Rocherin huulirasvat, joita olen joskus käyttänyt jopa voidemaisena poskipunana! Toimii!


Ala-asteella mut tunnettiin siitä, kun olin niin huulirasvariippuvainen. Sen voi ehkä huomata vieläkin, mutta en onneksi osta jokaista vastaan tulevaa huulirasvaa.


En ole mikään maailman tarkkaavaisin ihminen, joten huulipunat on yleensä vähän siellä sun täällä. Siksi on tärkeää, että rajaan huuleni ensin kunnolla. En ole täysin tyytyväinen tuohon Isadoran punaiseen huultenrajauskynään, olisiko jollakin parempaa tiedossa?


Punaisesta huulipunasta on ilmeisesti tullut mulle jonkinlainen tavaramerkki, koska seiskan tytöt sanoi mulle, että mulla on aina punaiset huulet. No ehkei ihan aina, mutta melkein. Lempparini näistä on tuo keskimmäinen Nivean puna. Rakastan muuten tätä kuvaa!

Siinä olivat pääasiassa ne mun meikestä, joita mä käytän! Kuvailin vielä paljon muitakin kosmetiikkatuotteita, joten postausta niiden saralta on tulossa aivan piakkoin!

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Itselläni on kans tuo Maybellinen ripsari käytössä. Oon tykästynyt siihen kovin, eikä vastaavaa yhtä hyvää tuotetta oo tuossa hintaluokassa tullut vastaan. Tykkään! :)) P.s. Todella kiva postaus, löytyi paljon uusia kosmetiikkatuttavuuksia!

Jessiina kirjoitti...

Joo, on monta monituista aamua tuo ripsari mun kohdalla myös pelastanut! Aarre. Joskus vähän kyllästyttää, mutta miksi vaihtaa hyvää?

Ja kiitoskiitos!