sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Rousk rousk, sanoi rillirousku!

Keskiviikkoaamuna päätin tehdä elämäämullistavan päätöksen ja laittaa lasit kouluun. Oli hämmästyttävää huomata, että porukka, jonka kanssa olen ollut samalla ala-asteella ei muistanu, että mulla on lasit. Eikä about kukaan muukaan, vaikka pidin niitä vielä seiskallakin. Sain kuulla näyttäväni opettajalta, psykologilta, vanhemmalta, fiksummalta ja "aikuiselta naiselta". Sellaista, mutta kyllä mulle sanottiin, että olen kauniimpi ilman laseja. Niin kyllä omastakin mielestä, mutta vaihtelu virkistää ja tykkään noista mun laseista!



Villatakki (meinasin tehdä vastoin periaatteitani ja kirjoittaa neule): GinaTricot
Housut: Only

P.S. Mun käsi ei ole ihan yhtä lihava, kuin tossa kuvassa näyttää, uskokaa tai älkää, se on se hiha!

Koulussa meni rouheesti. (Rouhee on uusi pähee!) Saatiin omat wilma-tunnukset, mikä on erittäin jepaa! Matikasta en oikein tajua mitään. Tai tajuan, mutta en kuitenkaan. Ussan tunnillla saatiin Essin kanssa kuningasidea tehdä mun Nominationista rukousnauha ja se onnistui aika mielettömän hyvin ihan vaan noilla paloilla mitkä mulla nyt tuossa on. Luovuus kukkii!!!

Jumala = Risti (no need selitys), hiljaisuuden helmet on tyhjiä, kaste on delfiini (koska vesi), oma helmi on Pikku Myy ( koska sehän minä melkein olen), luomakunta on kukkanen, autiomaa on Nuuskamuikkunen (hän matkustaa etelään), pyhä huolettomuus on kaksoset (niinhän se menee!), rakkaus on kaksi sydäntä, salaisuudet on ihan vaan helmiä, yö on koira, koska koira voi olla unikuvana vaarallinen ja yöhän on tunnetusti pimeä ja pelottava, enkeli on ylösnousemus. Eikö olekin mahtavaa!

Gosh, että köksässä syötiin varmaan kilo ruokaa taas, ihan mieletöntä, ei ihme, jos on vähän pullukka kun koulussakin lihoo kuin porsas. Koulun jälkeen olikin mediakerho, jossa oli hyvin mukavaa ja loppuillan siivoilin kotona.

Anteeksi postailemattomuuteni. En ole nyt vain kertakaikkiaan ehtinyt postata, mutta kuulette viikon tapahtumista taas vähän näin jälkikäteen. Kuvia ei ole hirveästi tulossa, koska no time for cameras, mutta  keep oon going!

Ei kommentteja: