sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Uusi puhelin! (+ pari muuta juttuu)



Perjantaiperjantai. Meillä oli seiskojen ryhmäytyspäivä, joten päivä meni aika pitkälti liikkasalissa rastia pitäen, heitettyjä koreja laskien ja polttopalloa pelaten. Oli kyllä mukava päivä ja uudet seiskatkin vaikuttaa tosi mukavilta. Koulun jälkeen näin Nataliaa Itiksessä. Siellä viihdyttiin muutama tunti, juteltiin, kerrattiin kuulumisia ja muutenkin tutustuttiin vähän paremmin, koska ei olla tosiaan tunnettu kovin kauaa. (tai sen jälkeen kun oltiin ihan pikkusia).

Äiti ja Iskä tuli sitten hakemaan mua ja yllätykseksi suunnattiinkin kännykkäostoksille, ostamaan uutta hajonneen tilalle. Ennenhän mulla oli Nokian 5230 ja mentiin alunperin ostamaan vaan 5228, joka on suht vastaava tilalle, mutta Iskä sitten innostukin ja sain Samsung Galaxy Gion!! Janitallekin ostettiin samanlainen, koska meijän molempien kännykät hajos sopivasti aika samoihin aikoihin! Tykkään niin paljon tästä mun uudesta puhelimesta! Paljon parempi kosketusnäyttö kuin vanhassa, tosi selkeä ja kiva! Tykkään!

Mulla on vaan nyt vähän kriisi, kun mulal ei ole oikein mitään musaa tossa uudessa kännykässä, niin on jotenkin tosi rauhaton olo. Pitää korjata tämä puute mahdollisimman äkkiä tai tulen hulluksi.


Ostin samalla tämän uusimman SingStarin. Tosi hyviä biisejä on tuossa kyllä lauleltavana. Baden-Baden on ihan ehdottomia lemppareita, samoin Minä ja Ihmisten edessä. Äidin kanssa tätä hoilotettiinkin perjantaina pitkälle yöhön. Poika saunoooo.....




Sain myös maailman suloisimman kaiuttimen! Ihana! Mahtava! Se on vähän kuin pieni kananmuna! 





Lauantaina en oikein puuhaillut mitään ihmeellisyyksiä, mutta tällaisen ihanan Pariisi-aiheisen laatikon ostin Kodin Ykkösestä, kun siellä piipahdimme. Mulla on niin kova ja hellittämätön Pariisi-matkakuume, että jos joku voittaa nyt yllättäen matkan Pariisiin, niin on rikos olla ottamatta mua mukaan!

Ei kommentteja: