sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Torstaitaaa

Joo tulee vaan päiväselostus, älkää kuolko tylsyyteen!


Aamulla oli aikamoinen kuumotus ja shokkitila, koska mulla oli alitajuisesti aika paha stressi ilmeisesti tosta oppilaskuntajutusta, koska näin edellisenä yönä unta, että en päässy mihinkään lukioon ja olin ihan sekaisin. Heti ekalla tunnilla meillä siis oli oppilaskunnan kokous ja siellä äänestettiin puheenjohtaja, Itsehän olen halunnut puheenjohtajaksi since 12-vuotiaasta ja nyt viimein unelma toteutuu, koska It's me! Oli kyllä aika pähee olo! Mulla on niin paljon kaikkia ideoita, joita lähden viemään tuolla oppilaskunnassa läpi!

Muutenkin päivä oli ihan erinomainen! Aloin tajuamaan matikkaa ja  hyppäsin pituutta melkein kuin olympiavoittaja! Illalla ei ollut mitään spesiaalia toimintaa, kävin itiksessä palauttamassa yhden hamee, jonka olin vahingossa ostanut rikkinäisenä. Ei  sen ihmeempiä, nyt vaan kohti uusia haasteita!

MAHTAVAA!

Ei kommentteja: